וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקודות לא יוחזרו לבית"ר ירושלים, הרדיוס צומצם לשני משחקים

4.5.2023 / 17:06

הערעור שהגיש המועדון בעקבות פריצת האוהדים נגד בני סכנין התקבל חלקית: הקנס בסך 50 אלף שקל בוטל, אך הפחתת הנקודות תישאר בעינה

אוהדי בית"ר ירושלים מתפרעים במשחק מול בני סכנין/דוברות המשטרה

הערעור שהגישה בית"ר ירושלים התקבל היום (חמישי) חלקית בבית הדין של ההאחדות לכדורגל. הפחתת שלוש הנקודות אמנם נותרה בעינה והמשמעות היא שמאזן הקבוצה בטבלת ליגת העל לא ישתנה, אבל ברק אברמוב יתנחם בכך שבוטל הקנס שהושת על המועדון בגובה 50 אלף שקל, בנוסף העונש על תנאי שלפיו יופחחו שלוש נקודות על תנאי למשך שנה יומתק לשתי נקודות למשך שנה וכן הוחלט להפחית את עונש הרדיוס משלושה משחקים לשניים בלבד.

כזכור, בית"ר ירושלים נענשה בחומרה בעקבות ירידת מאות אוהדים לכר הדשא במהלך המשחק נגד בני סכנין שנערך באצטדיון בפתח תקוה. אותם אוהדים אמנם לא נכנסו לתחומי המשחק, אבל כן ירדו לכר הדשא וחזרו ליציעים לאחר בקשת שחקני הקבוצה והיו"ר אברמוב שירד גם כן לכר הדשא כדי לדבר עם האוהדים ולהרגיע את הרוחות.

קהל בית"ר ירושלים. דני מרון
הערעור התקבל חלקית. אוהדי בית"ר מול סכנין/דני מרון

לפי פסק הדין בתום הערעור, התרשמה ההתאחדות לכדורגל שיש לבטל את הקנס הגבוה לנוכח מאמצי המועדון ובראשם של היו"ר אברמוב שבזכות פעולותיו להרגעת הרוחות איפשר את המשך קיום המשחק. בבית הדין הסכימו שיש מקום לענישה הדרגתית ומבוקרת על אף הרצון להחמיר בענישה לנוכח "ההקצנה הבולטת באלימות ובהתנהגות קהל במגרשים", ועל כן נעשתה הקלה במידה מה בעונשים שהוטלו תחילה.

באשר לבני סכנין שערערה גם כן בעקבות קנס בסך 35 אלף שקלים שספגה ועונש על תנאי לשנה של הפחיתת שלוש נקודות ליגה בכל מקרה של הרשעה חוזרת בעבירה של התפרעות אוהדים, הוחלט להמתיק את העונש על תנאי לנקודה אחת בלבד בכל מקרה של התפרעות אוהדים הכוללת הפעלת אמצעים פירוטכניים, אולם יתר חלקי העונש יוותרו בעינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully