וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דהן פצוע. דגני, קריאף, עדי ושועה מחוץ לסגל מחשש לצהוב חמישי

5.5.2023 / 12:19

בית"ר ירושלים עם הפנים לגמר הגביע ותעלה בהרכב משני נגד בני ריינה (שבת, 18:45, ספורט3). אבו ניל צפוי לפתוח בשער של האורחת

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:2 על מכבי בני ריינה/ספורט1

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תארח מחר את בני ריינה באצטדיון "שלמה ביטוח" בפתח תקוה (שבת, 18:45, ספורט3) כאשר לא מעט שחקנים מחליפים אמורים לקבל דקות משחק. אורי דהן הפצוע ייעדר ובקבוצה לא יסכנו גם את ירדן שועה, אופיר קריאף, אוראל דגני ותמיר עדי שסוחבים ארבעה כרטיסים צהובים וצהוב נוסף יגרום להם להחמיץ את גמר הגביע. יוסי אבוקסיס המורחק יישב ביציע כשגל כהן יעמוד על הקווים וינסה לחלק עומסים בין השחקנים ולהשאיר את כולם רעננים וכשירים לקראת גמר הגביע.

אבוקסיס אמר לקראת מחר: "חגגנו ושמחנו 24 שעות, אבל הראש שלנו כבר ביום שבת. יש לנו משחק מול יריבה שנלחמת על החיים שלה ועובר קו ישיר בין גמר גביע המדינה למשחקי הליגה שנשחק עד אז. כמובן שנעשה חילופים והתאמות, אבל כמו שראיתם בשבועות האחרונים, כל שחקן שנכנס לדשא ומקבל את ההזדמנות, לוקח אותה".

גל כהן עוזר מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
יתפוס את המקום על הקווים. גל כהן/דני מרון

בני ריינה

ההפסד לעירוני קרית שמונה במחזור הקודם השאיר את בני ריינה בסכנת ירידה, אבל ניצחון על בית"ר ירושלים יבטיח לה הישארות וגם תיקו אמור לעשות את העבודה בסופו של דבר. ההכנות של הקבוצה השבוע לא היו מושלמות לאחר שהשוער אריק ינקו נפצע והחסיר את מרבית האימונים לקראת המשחק. ינקו צפוי להיות בסגל ואולי אף יעבור מבחן כשירות לפני המשחק, אך מסתמן ששוער המישנה מוחמד אבו ניל, הוא זה שיפתח בהרכב. אחמד עאבד שלא שיחק נגד קרית שמונה בגלל צהובים, כנראה ייעדר מחר בגלל פציעה.

"ההכנות הן לא למשחק רגיל, אלא לקרב על ההישרדות שלנו ואנחנו צריכים לעשות הכול במשחק הזה כדי לנצח אותו ולהישאר בליגה", אמר המאמן שרון מימר לקראת המשחק החשוב. "הישרדות מבחינתי זה אומר שאנחנו צריכים לנצח בכל דרך וכל האמצעים כשרים, אם זה במוח ואם זה בכוח. גם כשהיינו בשבע נקודות הפרש, לא השלמנו עם זה שהמשימה נגמרה ועדיין היינו לחוצים. עד שזה לא ייגמר, נהיה עירניים ונעשה את הכול כדי לסיים את זה".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
מוחמד אבו ניל, שוער מכבי בני ריינה. קובי אליהו
יתפוס את המקום בין הקורות. אבו ניל/קובי אליהו

טריוויה

* בית"ר ירושלים כבשה צמדים בשני המפגשים בין הקבוצות העונה, אבל בראשון זה לא הספיק והיא הפסידה 3:2 כשאירחה בבלומפילד. בגרין ניצחה 0:2 בסיבוב השני.

* בית"ר ניצחה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה. רצף ארוך יותר לה היה מאז אמצע עונת 2017/18, אז דהרה לשישה ניצחונות.

* בני ריינה השיגה 19 מ-32 הנקודות שלה העונה בחוץ, כולל שלושה ניצחונות ותיקו בארבעת משחקיה האחרונים כאורחת. ניצחון נוסף יבטיח לה עוד עונה בליגת העל, ללא קשר לתוצאות האחרות.

* יון ניקולאסקו ודנילו אספרייה חתומים יחד על 30 שערי ליגה עד כה (15 כל אחד) וצריכים עוד גול כדי להשוות את השיא של הצמד הזר הכי פורה בתולדות בית"ר: סטפן שאלוי (16) ואישטוון פישונט (15) בדרך לאליפות ב-1997/98.

* ירדן שועה, מלך הבישולים של ליגת העל עם 16 עד כה, ישווה את שיאו של גילי ורמוט אם יכין עוד שער אחד בשני המשחקים שנותרו.

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 4071

משחקי המחזור:

שבת, 16:30: הפועל חיפה - סקציה נס ציונה
שבת, 18:45: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 18:45: בית"ר ירושלים - מכבי בני ריינה (ספורט3)
שבת, 18:45: בני סכנין - הפועל חדרה

ראשון, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי נתניה (ספורט2)

שני, 20:30: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע (ספורט4)
שני, 20:30: מכבי חיפה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully