וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוז'בולט התאמן ועשוי לפתוח בהפועל ת"א, שבירו ושכר יפתחו בק"ש

גוטליב צפוי להיעדר, קונטה בתמונת ההרכב של האדומים (ש', 18:45, ספורט4). אצל האורחת דרוכים: "רק ניצחון ישאיר סיכוי"

מחזור 32הסתיים06/05/2023
הפועל תל אביב
  • גאנם (57)
  • שבת (77, גול עצמי)
2:2
  • (15) סבאיי
  • (24) שבירו
עירוני קרית שמונה
תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

הפועל תל אביב

רק לאחר האימון המסכם יוכל חיים סילבס לדעת מי מהשחקנים יעמוד לרשותו בקרב התחתית החשוב (שבת, 18:45, ספורט4). מי שייעדרו בוודאות הם דן איינבינדר וליעד רמות המוצהבים ודוד קלטינס הפצוע. החדשות הטובות הגיעו מכיוון אלן אוז'בולט, שהפתיע עם אימון מלא ועשוי לפתוח. אם הוא לא יפתח, רן בנימין יכל ב-11. אדי גוטליב ובן ביטון פצועים ונראה שהם בספק גדול למשחק. גם לגבי שלומי אזולאי עדיין ישנו ספק.

אנטואן קונטה עשוי לפתוח מחר כבלם שלישי ואם גם בן ביטון אכן יחמיץ את המשחק, דור אלו צפוי להיכלל ב-11. בקישור המאמן מתלבט מי ישחק ליד רומראטו מבין אל ים קנצפולסקי, הרוויה איליץ' ורן בנימין. ועדיין, הבעיות בסגל לא נותנות שקט לסילבס, שיודע שזה משחק שיכול לגמור את הסיפור ולהבטיח הישארות בליגה, אך הפסד בו יביא את האדומים למשחק האחרון של העונה נגד הפועל חדרה בחוץ, כשהם בסכנת ירידה ממשית.

שחקנים בקבוצה אמרו: "אוי ואבוי אם לא נגמור את זה מחר. גם נקודה תספיק לנו, ועם התמיכה של הקהל שלנו זה צריך לקרות. אף אחד כאן לא רוצה להגיע למשחק נגד חדרה ולעשות חישובים, יש לנו משחק בבית וצריך לעשות את זה ולגמור עם עונת הסיוט הזאת".

במועדון מאמינים שלמעלה מעשרת אלפים אוהדים יגיעו לתמוך, לאחר שהופצו כרטיסים במחיר מוזל של 50 שקלים למבוגר ו-20 שקלים לילדים. ליציעים 7 ו-8 מפיצים במועדון כרטיסים רק ליציע התחתון במטרה לייצר מעטפת אדומה. בנוסף, הזמין המועדון תושבים מישובי עוטף עזה למשחק. לפני המשחק יתקיים טקס הוקרה לארנסטס שטקוס שפרש לאחרונה.

אלן אוז'בולט, הפועל תל אביב. דני מרון
הפתיע כשערך אימון מלא. אוז'בולט/דני מרון

עירוני קרית שמונה

בקבוצה הבוגרת ינסו לקבל השראה מהזכייה של קבוצת הנוער בגביע המדינה אתמול, ולא יסתפקו בתיקו בבלומפילד. "אנחנו באים לשחק על החיים שלנו, רק ניצחון ישאיר לנו סיכוי", אמר שחקן בקבוצה, "הגענו לשני המשחקים האחרונים של העונה כשהכול תלוי בנו. שני ניצחונות ואנחנו נשארים בליגה". עאיד חבשי המורחק ייעדר, מוחמד שכר ואיתמר שבירו צפויים לחזור להרכב אחרי שהשתלבו כמחליפים נגד בני ריינה וכבשו.

הבעלים של המועדון, איזי שרצקי, יעניק חופשה בחו"ל לקבוצת הנוער כמענק על הזכייה הראשונה אי פעם בגביע. "מגיע להם, הם עשו דבר גדול" אמר שרצקי לוואלה! ספורט, "הנוער זכה בגביע, הנערים עלו לליגה הראשונה, אלו הדברים הכי חשובים מבחינתי".

כזכור שרצקי כבר הודיע לראש עיריית קרית שמונה שיעזוב בעונה הבאה את הקבוצה הבוגרת אך יישאר כבעלים של מחלקת הנוער. בעירייה ובמועדון מנסים לשנות את החלטתו של הבעלים. שרצקי צפה במשחק אתמול מהבית וגם מחר לא יגיע לבלומפילד. הבעלים הוסיף: "אני לא מעורב בשנים האחרונות בבוגרים ולא עולים שחקנים מהנוער. אם אתערב בעתיד? נראה מה יהיה".


.
הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, נועם כהן, אופיר בנבנישתי, איתי בן שבת, זיו מורגן,אריאל שרצקי, ג'יאן מרטינס, רועי קהת, סנין סבאי, מוחמד שכר, איתמר שבירו,

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן עירוני קרית שמונה איתמר שבירו חוגג עם עאיד חבשי, מוחמד שכר. מאור אלקסלסי
שכר ושבירו יפתחו, חבשי מוצהב/מאור אלקסלסי

טריוויה

* הפסד יוריד את עירוני קרית שמונה באופן רשמי לליגה הלאומית אחרי 13 שנים, אם במקביל הפועל חדרה תשיג לפחות נקודה. גם תיקו יכול להוביל לירידה רשמית, במקרה שחדרה תנצח ובני ריינה לא תפסיד. כל צירוף אחר דוחה את ההכרעה למחזור הסיום.

* 39 מפגשים היו עד כה בין הקבוצות בליגת העל, כשעירוני קרית שמונה עדיין מובילה 12:13 בניצחונות ועוד 14 משחקים לא הוכרעו.

* בארבעת העימותים האחרונים ניצחה הפועל תל אביב, ובשלושה מהם לא ספגה. ניצחון החוץ האחרון של קרית שמונה היה 0:3 בבלומפילד באוגוסט 2015.

* כל תשעת משחקיה האחרונים של הפועל תל אביב הגיעו להכרעה: ארבעה ניצחה וחמישה הפסידה.

* למרות הניצחון במחזור הקודם שקטע לה רצף של ארבע תוצאות תיקו בפלייאוף, קרית שמונה היא מלכת התיקו הבלתי מעורערת של ליגת העל. יותר ממחצית ממשחקיה לא הוכרעו (16 מתוך 31) אבל אף אחד מהם לא הסתיים ב-0:0. התוצאה הרווחת היא 1:1 - לא פחות מ-12 פעמים.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 12885

משחקי המחזור:

שבת, 16:30: הפועל חיפה - סקציה נס ציונה
שבת, 18:45: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 18:45: בית"ר ירושלים - מכבי בני ריינה (ספורט3)
שבת, 18:45: בני סכנין - הפועל חדרה

ראשון, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי נתניה (ספורט2)

שני, 20:30: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע (ספורט4)
שני, 20:30: מכבי חיפה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully