וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו יודעת שבהיכל אין הנחות לאף אחת: הטור של דני דבורין

2.5.2023 / 14:08

הערב (ג') תארח מכבי תל אביב את המשחק השלישי בסדרה, במטרה להכריעה כבר ביום חמישי • הטור של דבורין

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 2.5/ספורט1

הערב (ג') ב־21:05, יחלו 48 השעות הגורליות של מכבי תל-אביב בכדורסל. הן גורליות משום שהקבוצה קיבלה הזדמנות גדולה להכריע באולמה את המאבק שבינה לבין מונאקו. אף אחד במכבי לא רוצה בכך שיידרש משחק חמישי כדי לקבוע מי מהן תעלה לפיינל פור.

הביטוי הידוע ,'ביתי הוא מבצרי', הוא עכשיו בעל משמעות מיוחדת עבור הצהובים, שכבר הוכיחו העונה עד כמה הם אוהבים לשחק בהיכל ביד אליהו. שמה של הביתיות הזו יצא למרחוק ומכאן שמונאקו מודעת למה יחכה לה כאשר יפתח הערב המשחק. דווקא לאחר שמכבי תל אביב הפסידה ביום חמישי שעבר, במונאקו, היא זקוקה לתמיכת 11 אלף אוהדיה, הרואים עצמם 'כשחקן השישי' הטוב ביותר באירופה. תמיכתם מובטחת לשחקנים, ולא אגזים אם אומר ש'שערי הגיהנום הספורטיבי' ממתינים לשחקניה של מונאקו.

אולם זה חייב כמובן להיות גם, ובמיוחד, יומם הגדול של כדורסלני מכבי. המאמץ שהשקיעו בביצוע הפיניש של היורוליג, הניב ניצחונות גדולים, כולל על ריאל מדריד, בערב בלתי נשכח. ההמשך היה בניצחון החוץ על קבוצת מונאקו, בפתיחת סדרת הפלייאוף, שנשא מסר ברור: אפשר להגיע לפיינל פור. ההפסד במשחק השני, אל לו לקעקע את ביטחונם של המאמן עודד קטש ושחקניו, הוא רק צריך להזכיר להם שכדי לנצח חייבים להיות מרוכזים משך כל 40 הדקות. ניצחון הוא, כאמור, התנאי לכך שניתן יהיה לסגור את הסדרה כבר בעוד יומיים, והמשימה אפשרית. בכוונה איני מתייחס היום לשחקן זה או אחר. כולנו יודעים מה כל אחד יודע ומסוגל לעשות, אך אולי חשוב מכל לא לאבד את הראש גם כשיהיו רגעים קשים.

מונאקו נחתה בארץ כשלנגד עיניה משימה אחת: לנצח באחד משני משחקיה בתל אביב. כבר נוכחנו בכך שיום אחד היא מחטיאה בזו אחר זו זריקות מטווח השלוש, ושיום אחר היא קולעת משם בהצלחה. ככל שהקבוצה מהנסיכות תיתקל 'בקיר הברזל' של הצהובים, יתברר לה שההיכל לא עושה הנחות לאף אחת, וכי מה שקרה במשחק החוץ השני של מכבי, בשבוע שעבר, לא יחזור על עצמו במשחק על הזכות לעלות ליתרון של 1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully