וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "חצי הגמר הזה החזיק אותנו בזמן האחרון"

2.5.2023 / 14:00

בית"ר ירושלים דרוכה לקראת מכבי תל אביב בחצי הגמר (ד', 20:30). המאמן נזכר ב-2019: "זה משחק אחד, ביום נתון זה יכול לקרות"

מסע"ת לקראת חצי גמר הגביע בין בית"ר ירושלים לבין מכבי תל אביב/אבי רוקח

בית"ר ירושלים ערוכה ומוכנה לחצי גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב מחר בחיפה (רביעי, 20:30) והיום נערכה מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. הצהובים-שחורים זכו בגביע שבע פעמים בעבר - האחרונה ביניהן ב-2009, אבל הם לא ניצחו את מכבי תל אביב 15 משחקים רצופים בליגה או בגביע ומחר ינסו להפתיע. בגמר תמתין המנצחת במפגש בין מכבי נתניה למ.ס. אשדוד הערב בבלומפילד.

יוסי אבוקסיס עם אופיר קריאף קפטן בית"ר ירושלים לפני חצי גמר גביע המדינה. אבי רוקח
עסוקים בהכנה הטקטית. אבוקסיס וקריאף/אבי רוקח

יוסי אבוקסיס: "אנחנו מחכים למשחק הזה כבר חודש וחצי, זה הצ'אנס שלנו לסיים את העונה בצורה טובה מאוד. זה משחק שמחזיק אותנו בזמן האחרון. שחקנים לא מתלהבים בדרך כלל לשחק בפלייאוף התחתון, אבל המשחק הזה שמר אותנו על קצב טוב במשחקים ובאימונים. אין הרבה מה לדבר על מוטיבציה במשחק כזה, אנחנו מתרכזים בקטע הטקטי.

"לפני שזכיתי עם בני יהודה ב-2019, ניצחנו בחצי הגמר את מכבי תל אביב של איביץ' שהייתה בלי הפסד. ידענו איך לסגור ולצאת למתפרצות. זה משחק אחד, שבו אתה צריך להיות במיטבך מהשוער ועד החוד. ביום נתון זה יכול לקרות. אנחנו יודעים לשחק, אנחנו תוקפים וכובשים ונצטרך למצוא את האיזון.

"בבית"ר אין פחות לחץ. התקציב כאן לא משנה, השם 'בית"ר ירושלים' מיד מביא לרצון להצלחות וניצחונות. תמיד יש ציפיות ורצון, אבל אנחנו רוצים להרגיש שיש לנו מחויבות. אנחנו מתמודדים עם הלחץ, הקבוצה הזו עשתה מהפך אדיר מהתחלה העונה עד אמצע שלה. שינינו את כל הקבוצה עם תומא וניקולאסקו...".

עוד בוואלה!

אייטור קראנקה: "לדבר במונחים של הצלחה או כישלון? זה מסר שגוי"

לכתבה המלאה
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים לפני חצי גמר גביע המדינה. אבי רוקח
"בבית"ר אין פחות לחץ". אבוקסיס/אבי רוקח

אופיר קריאף: "מעמד מאוד מרגש ומאוד מחייב. אנחנו מדברים על זה בלי סוף, זה מה שמעסיק אותנו בחודשיים האחרונים. אנחנו יכולים לעשות את זה, זה כדורגל וזה המשחק. נבוא טקטיים ודרוכים, עם תמיכה מהיציעים. אנחנו צריכים להיות ביחד.

"אני לא לחוץ לגבי החוזה שלי שנגמר. אני מקצוען, כל שנתיים-שלוש כדורגלנים מגיעים למצב כזה. מחר צריך לשים את זה בצד ולהתרכז רק במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully