וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפשיטים בנות בטרנר: "אמרו לפתוח רגליים כדי לראות שאין אבוקה"

1.5.2023 / 19:15

אוהדות מכבי חיפה על הבידוק המשטרתי בבאר שבע: "הייתה שמועה שבנות מכניסות אבוקות, בדקו לנו מתחת לחולצה". אוהדים התלוננו על אלימות קשה וטענו שהשוטר האחראי אמר שיחליט מי ייכנס לפי שיקול דעתו: "מה שקרה פה זה סלקציה". אוהד נפצע קל בדריסה

אוהדי מכבי חיפה לפני המשחק מול הפועל באר שבע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מכבי חיפה עשויה לזכות הערב (שני) באליפות שלישית ברציפות, אם תנצח באצטדיון טרנר את הפועל באר שבע, אבל לפני המשחק לא שקט. ארגוני האוהדים של מכבי חיפה לא הורשו להיכנס עם הציוד בטענה כי מבריחים דרכם אבוקות ולא מעט עברו בידוק גופני ללא סיבה.

בכניסה לאצטדיון טענו אוהדות כי הפשיטו אותן מפני ש"יש שמועה שבנות מכניסות אבוקות". אחת מהן אמרה: "הורידו לנו מכנסיים ובדקו מתחת לחולצה. אמרו לנו לפתוח רגליים כדי לראות שאין איזו אבוקה בתוך ה...".

האוהדים התלוננו על אלימות קשה של השוטרים כנגדם, כאשר מנכ"ל המועדון איציק עובדיה הגיע לכניסת היציע כדי לשוחח עם מפקדי הכוח. לטענת האוהדים, השוטר האחראי אמר בנוכחות המנכ"ל שהוא יחליט מי ייכנס לפי שיקול הדעת שלו כשלדבריהם נקרעו כרטיסים של אוהדים שהגיעו לכניסה. "מה שקרה פה זה סלקציה", אמרו גורמים בחיפה, "מה שראינו ושמענו אלה עדויות קשות". אחד האוהדים טען שאחיו פונה לבית החולים לאחר שספג אגרוף מכוח אבטחה.

בנוסף, אוהד אחד נפצע קל מדריסה בחניון של האצטדיון. שוטר נפצע בראשו מאבן שנזרקה לעברו והוא פונה למרכז הרפואי סורוקה לקבלת טיפול רפואי

אבוקות שנתפסו לפני המשחק של הפועל באר שבע מול מכבי חיפה. דוברות משטרת ישראל
חלק מהאבוקות שנתפסו/דוברות משטרת ישראל

משטרת ישראל הרחיקה ל-60 ימים ממגרשי הכדורגל 23 אוהדים בחשד להפרת הסדר, החזקת סכין, ספסרות, החזקה של אבוקות ואמצעי פירוטכניקה במסגרת משחק העונה.

21 אוהדים עוכבו בגין חשד למעורבות באירועים של התפרעות והפרת הסדר, החזקת סכין, החזקה של אבוקות ואמצעי פירוטכניקה מחוץ לאצטדיון. בנוסף, נעצרו שני אוהדים בגין עבירה של תקיפת שוטר והפרת סדר ציבורי.

לכלל המעורבים התקיים שימוע בפני קצין משטרה, שהחליט להרחיקם באופן מיידי למשך 60 ימים ממגרשי הכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully