וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בכוננות מכבי תל אביב: "מחכים למשחק הזה כמה חודשים"

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 8:32

הצהובים שחורים ינסו להציל את העונה בחצי גמר הגביע, במועדון מרוצים משועה: "ההתלהבות שלו חזרה". 12,500 אוהדים רכשו כרטיסים

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 1:3 על סקציה נס ציונה/ספורט1

בבית"ר ירושלים מתכוננים למשחק הכי חשוב שלהם העונה - חצי גמר הגביע ביום רביעי נגד מכבי תל אביב, כאשר כבר אתמול הקרין המאמן יוסי אבוקסיס קטעי וידאו ממשחקי הצהובים העונה, עם דגש על הלחץ של הצהובים, המצבים הנייחים והכנסת הכדורים לחלוצים. שחקני בית"ר אופטימיים לקראת המשחק ואמרו: "כמה חודשים אנחנו מחכים למשחק הזה, ברור מי פייבוריטית אבל כולם יבואו לתת את כל מה שיש להם, וזה הרבה מאוד".

שחקן בית"ר ירושלים דנילו אספרייה חוגג עם ירדן שועה. דני מרון
בית"ר בונה עליהם לקראת מכבי תל אביב. אספרייה ושועה/דני מרון

המאמן עדיין לא החליט באיזה מערך לפתוח, אך נראה כי יעדיף להישאר עם 4 שחקני הגנה ובחלק הקדמי לפתוח עם השלישייה הקבועה של שועה, אספרייה וניקולאסקו. אלא שבמשחקים מהסוג הזה אבוקסיס מחליט לפי תחושת בטן וגודל המעמד רק ביום יומיים האחרונים, כשהוא רואה את השחקנים. במועדון היו מרוצים מהחזרה לעניינים של ירדן שועה נגד נס ציונה ואמרו: "זה לא רק הבישולים, היו חסרות לו אנרגיות והתלהבות וזה חזר, הוא מוכן למשחק".

12,500 אוהדים רכשו את כל הכרטיסים למשחק, אך אוהדים רבים מנסים להשיג כרטיסים, שנמכרו ב- 400-500 ש"ח על ידי ספסרים. בבית"ר ניסו לעזור ללא מעט אוהדים שהתחננו לכרטיס אך גם סיוע זה היה מוגבל יחסית, כאשר במועדון מדברים על כך שגם 30-40 אלף כרטיסים היו נמכרים לאוהדי הקבוצה אם הדבר היה מתאפשר.

אוהדי הקבוצה יגיעו בצעדה לאצטדיון כמה שעות לפני המשחק. ארגון "לה פמיליה" מארגן תצוגה לאוהדים ובהודעתו נכתב: "עברנו שנים קשות עם קבוצה ובקהל, להגיע לחצי גמר אחרי פתיחת עונה באי וודאות זה בונוס ענק, אנחנו מגיעים ברביעי להתפוצץ בסמי עופר ומבטיחים אווירה מטורפת ביציעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully