וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברתו של נתנאל ארצי להפועל חולון אושרה, נפתח חלון העברות מהיר לליגה

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 19:48

בית הדין של איגוד הכדורסל הכשיר את הצטרפותו של הפורוורד לאלופה, למרות הסתירה עם תקנון המנהלת. פשרה: כדי לא לקפח קבוצות אחרות, כל אחת תוכל להנחית השבוע שחקן חדש

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.4/ספורט1

סאגת העברתו של נתנאל ארצי להפועל חולון הסתיימה הערב (ראשון), כשבית הדין של איגוד הכדורסל אישר את המהלך והחליט לאפשר לשחקן להצטרף לאלופה באופן מיידי. כדי לא להותיר קבוצות אחרות מקופחות, נפתח חלון העברות מהיר של חמישה ימים - שבמסגרתו כל אחת מהן תוכל להחתים שחקן אחד לקראת הפלייאוף.

צירופו של ארצי עמד בניגוד לסעיף 2.1 בתקנון מנהלת הליגה, שבו נקבע כי לאחר סיום הסיבוב השני תתאפשר העברה אחת - ובלבד שהשחקן אינו רשום בקבוצה אחרת בליגת העל. הפארסה נוצרה מכשל חוצה גופים: בחולון טענו כי לא היו מודעים לסעיף זה, וגם המנהלת והאיגוד איפשרו את רישומו של הפורוורד הישראלי מאותו טעם.

גם בתכתובות בין המנהלת למועדונים בשבועות האחרונים (שבהן הוזכר החלון שהסתיים בשבוע שעבר) לא ניתנה תשומת לב כלשהי לסוגיה, אלא רק לאחר השלמת העסקה.

נתנאל ארצי. דני מרון
חולון קיבלה את מבוקשה. ארצי/דני מרון

למעשה, הסגולים לא היו היחידים שפעלו מתוך הבנה כי אין הגבלה שכזו. גם בני הרצליה ניסתה לצרף שחקן בימים שקדמו לדדליין. כאמור, מתוך הנחה שקבוצות אחרות הגבילו את עצמן ונמנעו מפנייה לשחקנים, יתאפשר להן להתחזק בימים הקרובים. הרצליה עשויה לנסות ולבצע מהלך נוסף, וגם להפועל תל אביב נוצר צורך דומה לאור פציעתו של עידן זלמנסון.

הנפגע העיקרי מהפסילה האפשרית היה ארצי עצמו, ששוחרר מהפועל אילת לקראת הגעתו לחולון, ובקבוצתו לשעבר סירבו לקבלו בחזרה. הוא אף עשה את דרכו דרומה לקראת סוף השבוע, כדי להגיע לאימון, וראשי המועדון הודיעו לו שאין טעם ושעליו לשוב על עקבותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully