וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה זועמים: הירוקים יקבלו רק 940 כרטיסים למשחק בטרנר

עודכן לאחרונה: 28.4.2023 / 10:02

בגלל סגירת היציע ודרישות המשטרה, חיפה תקבל כמות מועטה של כרטיסים למה שעשוי להיות משחק האליפות שלה: "הענישה היא לנו". חזיזה צפוי לשוב להרכב

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.4/ספורט1

ראשי מכבי חיפה קיבלו הודעה לפיה יקבלו כ-940 כרטיסים בלבד למשחק החוץ מול הפועל באר שבע (שני, 20:30) כשהמשמעות היא שבחיפה לא יפתחו את המכירה לקהל המנויים שלה, שכן רק כמות מנויי החוץ של הקבוצה גדולה מהכמות שניתנה לירוקים.

בדרך כלל מקבלים בחיפה 1,600 כרטיסים למשחקים במגרש בבאר שבע אך כעת לאור העונש של סגירת היציע הדרומי ולאור החלטת המשטרה על חציצות נרחבות והפרדה ירדה הכמות כמעט בחצי. בחיפה זועמים על החלטת המשטרה ויפנו ישירות למנכל הפועל באר שבע בבקשה לקבל כרטיסים נוספים. "המשמעות של סגירת היציע הדרומי גררה ענישה לאוהדי מכבי חיפה", אמרו במועדון.

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
יכלו להביא רבבות אוהדים למשחק, רק בודדים יזכו. אוהדי חיפה/ברני ארדוב

בקרב הקהל הירוק כמות הכרטיסים שיקבלו הייתה שיחת היום אתמול כאשר ישנו ביקוש אדיר של אוהדים לכרטיסים. יחד עם זאת במצב הנוכחי כאמור רק מחזיקי מנוי חוץ יוכלו לקחת חלק במשחק. בנוסף, ברשתות החברתיות של אוהדי הפועל באר שבע עלה ביממה האחרונה חשש של מכירת כרטיסים על ידי אוהדים לקהל של חיפה וזאת לאור הצעות רבות של האוהדים הירוקים למחזיקי מנויים של באר שבע.

בצד המקצועי, בחיפה ממשיכים בהכנות כאשר ניראה שההתלבטות הגדולה היא בין פרנזי פיירו לדין דוד בחוד של הקבוצה. כמו כן דולב חזיזה צפוי להיכנס חזרה להרכב הקבוצה אחרי שנעדר מול מ.ס אשדוד בשל צבירת כרטיסים צהובים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully