וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן אוז'בולט עדיין סובל מכאבים ועשוי להיעדר גם נגד בני סכנין

28.4.2023 / 8:00

החלוץ מתאמן חלקית, אך אם לא תהיה הטבה משמעותית במצבו הוא שוב לא ישותף. איינבינדר: "אחרי ריינה הבנו כמה המצב קשה, מרוכזים במטרה להישאר בליגה". ההצעות שהוגשו עבור קנצפולסקי ולאיוס כבר לא על הפרק

תקציר: הפועל תל אביב - בני ריינה 2:1/ספורט1

חלוץ הפועל תל אביב, אלן אוז'בולט שנעדר ממשחקה האחרון של הקבוצה שהפסידה באצטדיון בלומפילד 2:1 לבני ריינה, נמצא בספק גדול גם למשחק הקרוב נגד בני סכנין ביום ראשון (20:15, ספורט4). החלוץ מתאמן חלקית, אך עדיין חש כאבים בברך ואם לא יהיה שינוי משמעותי ב-48 שעות הקרובות, הוא לא ייקח חלק במשחק. מי שבוודאות ייעדר הוא אל ים קנצפולסקי.

דן איינבינדר הסביר כי הם מודעים לסכנת הירידה: "אחרי המשחק מול ריינה הבנו כמה המצב שלנו קשה. זה בידיים וברגליים שלנו. מבינים את חשיבות המשחק עבור המועדון והקהל, מצפים שיבוא ויתמוך כמו שהוא עושה תמיד כל הדרך. כולנו מרוכזים במטרה להישאר בליגה כמה שיותר מהר וכמה שיותר מוקדם".

חיים סילבס הוסיף ועדכן על מצב הפצועים בסגל: "מודעים לחשיבות המשחק. רוצים לשים מאחורינו את סיטואציית הסיכון לירידה. קנצפולסקי ורווה אסייג עדיין פצועים. גם אוז'בולט עדיין לא כשיר, נראה שהוא רחוק מלחזור עוד. מי שיהיה יעלה ויילחם".

שחקן הפועל תל אביב אלן אוז'בולט. אריאל שלום
עדיין סובל מכאבים. אוז'בולט/אריאל שלום

במועדון דרוכים לקראת המשחק, אך לפני כן מחזיקים אצבעות לכך שקרית שמונה לא תנצח את בני ריינה מחר. במועדון הודו כי "אי אפשר שלא להסתכל על קרית שמונה, אם היא לא תנצח זה ייתן לנו המון שקט לקראת סכנין, אנחנו רק רוצים לגמור כבר עם עונת הסיוט הזאת".

יש מעט יותר מחודש לעידן הניסנובים בהפועל תל אביב, אך המתיחות בין ההנהלה הנוכחית לזאת הישנה בנוגע לאחריות לכיסוי הגירעון ותשלום המשכורות הקרובות לא נותנת מנוח למועדון. גם בשיחות שנערכו השבוע, האפשרות למכור את אל ים קנצפולסקי ו\או הישאם לאיוס עלו שוב, אולם נכון לשלב זה גם ההצעות האטרקטיביות שהיו עבור השניים ירדו מהפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully