וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד מכבי חיפה עתר לבג"צ: "סגירת היציע הצפוני אינה חוקית"

27.4.2023 / 13:06

בעתירה טען האוהד כי שילם על מנוי עונתי ואינו קשור לאירועים בגינם נענשה הקבוצה, וכי הכנסת נשים וילדים בלבד ליציע מהווה אפליה מגדרית

תקציר ליגת העל: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

אוהד מכבי חיפה בשם נמרוד הוד הגיש עתירה לבג"צ כנגד ההתאחדות לכדורגל, וזאת על רקע עונש סגירת היציע הצפוני במשחק בין האלופה למכבי תל אביב ב-6 במאי. בעתירה טען הוד, שגייס את הכסף להגשתה מתרומות של אוהדי הקבוצה, כי ההחלטה שלא לאפשר לו להגיע למקומו באצטדיון למרות ששילם על מנוי עונתי ולא היה קשור לאירועים אשר בגינם נגזר העונש על הקבוצה - אינה חוקית. לכן, הוא מבקש מבית הדין הגבוה לצדק להורות להתאחדות על ביטול העונש.

בעתירה, שהגיעה לידי וואלה! ספורט, נכתב בין היתר: "בהחלטה זו המשיבה (ההתאחדות לכדורגל) מפלה אלפי צופי כדורגל נורמטיביים, אשר לא קיים ולו קשר רופף בינם לבין הדלקת האבוקות". כמו כן, בעתירה צוין כי ההחלטה לאפשר כניסה ליציע הצפוני רק לנשים ולילדים מהווה אפליה מגדרית שאינה חוקית, "שכן ניתן להסיק ממנה, על פי המשיבה, כי בהכרח רק גברים מדליקים אבוקות".

נמרוד הוד ביקש בעתירה לדון בעניין עד המשחק נגד מכבי תל אביב, ולהוציא צו מניעה על ההחלטה.

אוהדי מכבי חיפה. לירון מולדובן
מאמצים למנוע את סגירת היציע הצפוני. אוהדי מכבי חיפה/לירון מולדובן

אם מכבי חיפה לא תנצח את הפועל באר שבע ביום שני הקרוב, המשחק הביתי נגד מכבי תל אביב עשוי להיות זה שבו תבטיח את הזכייה באליפות השלישית ברציפות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully