וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראש בגביע? אבוקסיס לקראת נס ציונה: "ייתכן שאתן מנוחה למספר שחקנים"

27.4.2023 / 12:30

מאמן בית"ר עשוי לערוך רוטציה בהרכב בשבת (20:00, ספורט3). סילבה אופטימי לקראת חצי הגמר: "עם כל הכבוד למכבי תל אביב - אנחנו בית"ר ירושלים"

תקציר: בני סכנין - בית"ר ירושלים 3:4/ספורט1

בית"ר ירושלים כבר עמוק בתוך ההכנות למשחק חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב ביום רביעי הקרוב, אבל בתווך מחכה לה משחק חסר משמעות מבחינתה נגד סקציה נס ציונה בפלייאוף התחתון (שבת, 20:00, ספורט3). לקראת המשחק, ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן יוסי אבוקסיס והשוער מיגל סילבה.

"יש מחשבה לתת מנוחה למספר שחקנים. גם כאלה שסוחבים פציעות קלות וכאלה ששיחקו משחקים רבים לאורך כל העונה. אנחנו נעשה הכנה במשחק הזה ולא נסכן שחקנים לקראת יום רביעי", הודה אבוקסיס.

כאשר נשאל על היכולת הטובה של החלוץ פרד פריידי והקשר דן עזריה אמר אבוקסיס: "אמרתי בעבר על פריידי על כך שהוא הגיע אלינו בכושר פחות טוב אחרי שהוא היה 3 חודשים ללא פעילות לאחר סוף העונה בנורבגיה, ואיך שהגיע נפצע ולא הצליח להיכנס לכושר. אבל בפגרה שהייתה הוא התאושש מהפציעה התאמן בצורה טובה וגם נראה טוב על המגרש. אותו דבר לגבי דן עזריה שאתם יודעים כמה הוא עזר לנו בשנה שעברה להישאר בליגה והיה שחקן משמעותי שהגיע אלינו אז בינואר. אני שמח גם בשבילו כי הוא עבר תקופה מאוד קשה בתחילת העונה. כמובן ששניהם נראים הרבה יותר טוב היום. לגבי שאר השחקנים מי שיראה שמגיע לו לשחק ישחק".

על הסגל לעונה הבאה הוסיף: "למדתי בכדורגל שכל משחק וכל אימון הוא משמעותי ואתה רואה דברים חדשים לגבי כל שחקן. לגבי שנה הבאה יש לנו כמה עמדות שאנחנו צריכים להחליט איזה זרים או ישראלים שיחקו בהם וכל משחק שנשחק יקבע לגבי כל שחקן. אפילו שזה פליאוף תחתון אפשר לראות ששחקנים רוצים לשחק ונלחמים לשחק. בכל ארבעת המשחקים ששיחקנו ניצחנו שלושה ואפילו בהפסד מול סכנין ראיתי שהשחקנים נלחמו עד השנייה האחרונה ורצו לנצח והקהל ידע להעריך את זה".

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
הפנים לגביע. אבוקסיס/דני מרון

השוער מיגל סילבה התראיין אף הוא ואמר:" המשחק הזה חשוב כדי להיות מוכנים לחצי גמר ביום רביעי אז אני חושב שאנחנו צריכים לעשות את ההכי טוב שלנו כדי לנצח את המשחק. למרות השיפור שלנו במשחק ההגנה עדיין יש משחקים שאנחנו סופגים הרבה שערים ואנחנו צריכים להשתפר עוד.

"עלינו להיות מרוכזים במשחקים כי זה לא יכול לקרות שנעשה הרבה טעויות כל משחק. לספוג 4 גולים במשחק זה יותר מידי. יש לנו משחק גדול בגביע ואם נשחק ככה ונעשה טעויות כאלה במשחק - אין לנו סיכוי. עם זאת, אני חושב שיש לנו סיכוי טוב. זה משחק אחד עם אצטדיון מלא והכל יכול לקרות. אנחנו מרוכזים לקראת המשחק ואנחנו באים לנצח. עם כל הכבוד למכבי ת"א - אנחנו בית"ר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully