וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון: "זה היה המשחק הכי חלש שלי בפולהאם, סיטי תנצח את ארסנל"

בשיחה לשליח ספורט1 ניב דברת, הישראלי שחזר להרכב מול אסטון וילה הודה ש"לא הצלחתי להיכנס למשחק כמו שצריך" וסיפק הימור למשחק העונה (22:00, ספורט2)

מנור סולומון בראיון לשליח ספורט1 ניב דברת/ספורט1

אחרי שבמשחקים האחרונים איבד את מקומו בהרכב, מנור סולומון שב אמש (שלישי) בפתאומיות ל-11 הפותחים של פולהאם. הישראלי הוזעק להרכב של מרקו סילבה בעקבות פציעתו של וויליאן בחימום, אך התקשה להרשים ב-67 דקות על הדשא ואחרי שני משחקים קבוצתו חזרה להפסיד - 1:0 לאסטון וילה הלוהטת.

"לא הייתי אמור לפתוח, 8-10 דקות לפני המשחק אמרו לי לעשות חימום מהיר", סיפר סולומון אחרי המשחק לשליח ספורט1 ניב דברת, "פתחנו את המשחק רע מאוד, מחצית ראשונה מאוד לא טובה. במחצית השנייה לחצנו יותר והיינו קצת יותר טובים. באופן אישי, אני חושב שזה היה המשחק הכי פחות טוב שלי העונה בפולהאם, לא הצלחתי להיכנס למשחק כמו שצריך".

על המאבק על המקום בהרכב של סילבה אמר שחקן הכנף הישראלי: "צריך להוכיח כשאני על המגרש שמקומי בהרכב, היום זה היה פחות טוב מהצד שלי ושל הקבוצה".

מנור סולומון, קשר פולהאם. רויטרס
"המשחק הכי חלש שלי בפולהאם". סולומון/רויטרס

היריבה הבאה של פולהאם תהיה לא אחרת מאשר מנצ'סטר סיטי, שהערב (22:00, ספורט2) תארח את ארסנל למשחק העונה. "נראה מה עשינו לא טוב, יש הרבה דברים, נצטרך להתכונן בצורה הכי טובה שיש", אמר סולומון לקראת המפגש מול האלופה, "אנחנו הולכים לפגוש את הקבוצה שהיא אולי הטובה בעולם, בליגה, זה הולך להיות מאוד קשה בשבילנו. בטוח שהצוות יכין אותנו כמו שצריך ונגיע מוכנים".

סולומון לא התחמק מהימור לקראת משחק בין הסיטיזנס לתותחנים: "אני חושב שסיטי תנצח. היא קבוצה יותר טובה, אבל ארסנל גם מדהימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully