וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תפגוש את טנריפה בחצי גמר ליגת האלופות של פיב"א

ההגרלה זימנה לירושלמים מפגש ספרדי מאתגר מול האלופה המכהנת בפיינל פור שייערך במלאגה. חצאי הגמר ייערכו ב-12 במאי, הגמר כעבור יומיים. יונתן אלון: "הגענו לשלב שבו אין כבר הגרלות קלות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.4/ספורט1

הפועל ירושלים תפגוש את טנריפה בחצי גמר ליגת האלופות של פיב"א. כך נקבע היום (שלישי) בהגרלה שנערכה במלאגה, העיר שתארח את הפיינל פור. חצאי הגמר ייערכו ב-12 במאי, והגמר והמשחק על המקום השלישי יתקיימו כעבור יומיים.

כזכור, ירושלים שהתמודדה על אירוח הפיינל פור, הפסידה אותו בסופו של דבר למלאגה אחרי שהבעלים החדש מתן אדלסון לא הסכים להתחייב שהקבוצה תשתתף במפעל גם בעונה הבאה. מדובר בהגרלה קשה עבור ירושלים, שנמנעה אומנם ממלאגה המארחת, אבל תפגוש קבוצה לא פחות חזקה שתנסה לשמור על תוארה כאלופת המפעל, בו זכתה בשנה שעברה.

טנריפה, שהדיחה את ירושלים ברבע הגמר ב-2019, הגיעה למעמד הזה אחרי ניצחון כפול על מנרסה ברבע הגמר. השם הכי גדול ומוכר שלה הוא מרסליניו הוארטס. הרכז הברזילאי הנפלא אומנם כבר בן 39, אבל רושם העונה ממוצעים של 12.7 נקודות ו-7 אסיסטים למשחק במפעל. טנריפה פגשה פעמיים העונה את בני הרצליה בשלב המוקדם והביסה אותה ב-58 הפרש במצטבר.

פיינל פור ליגת האלופות (12 במאי):

18:30 הפועל ירושלים - טנריפה
21:30 אוניקאחה מלאגה - טלקום בון

מרסליניו הוארטס טנריפה. אתר פיב"א, אתר רשמי
יפגוש את ירושלים. מרסליניו הוארטס/אתר רשמי, אתר פיב"א

ירושלים עברה בשלב רבע הגמר את א.א.ק אתונה אחרי שלושה משחקים סוערים, כשהמשחק השלישי היא רושמת הצגה מרשימה ומבטיחה העפלה ראשונה בתולדותיה לחצי גמר המפעל. העונה עומדת ירושלים על מאזן 2:13 בליגת האלופות.

המנהל הספורטיבי של הפועל, יונתן אלון, שייצג את הפועל בהגרלה שנערכה במוזיאון פיקאסו במלאגה, אמר לאחר ההגרלה: "הגענו לשלב שבו אין יותר הגרלות קלות או נוחות, אבל את אותו הדבר גם טנריפה יכולים לומר עלינו. ננצל את הזמן שנותר עד הפיינל פור כדי ללמוד אותם ביסודיות, להתכונן בצורה אופטימלית ולבוא לתת את הכל. אנחנו מקווים שיהיו איתנו כמה שיותר אדומים שיתמכו בנו כמו שרק הם יודעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully