וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "ברבע השעה האחרונה ראינו שחקנים שפחות השתדלו"

23.4.2023 / 7:13

הבעלים של הפועל חיפה ביקר את השחקנים המחליפים שאיבדו יתרון ל-10 שחקנים של סכנין, אלון תורג'מן ואליאל פרץ זכו לשבחים. רוני לוי: "המחליפים נכנסו רע למשחק"

תקציר: הפועל חיפה - בני סכנין 2:2/ספורט1

בהפועל חיפה התאכזבו מאוד מהתיקו 2:2 נגד בני סכנין אמש (שבת) והעבירו ביקורת על השחקנים שנכנסו כמחליפים. מ-75 הדקות הראשונות שראיתי הייתי מאוד מרוצה", קבע הבעלים יואב כץ, שהגיע לארץ. "אנחנו בוחנים עכשיו את השחקנים וכולם מאוד השתדלו הוכיחו. ברבע השעה האחרונה היה מערך אחר וראינו קבוצת שחקנים שפחות השתדלה וזה כדור מר לבלוע מצד אחד, אבל מצד שני יש את השחקנים שמאוד השתדלו. אלון תורג'מן נתן שני שערים ואליאל פרץ בישל שני שערים."

כץ נשאל האם נכון לבחון את השחקנים כפי שאמר בגארבג' טיים ואמר: "זוכרים את הסוף ואנחנו נלחמים על המקום השביעי ואתה בוחן שחקנים. ברור שבוחנים את השחקנים כל העונה אבל מה שזוכרים הכי טוב זה סוף העונה וחלק הופיעו טוב וחלק לא".

אלון תורג'מן, קונסטנטינוס סוטיריו, לירן סרדל שחקני הפועל חיפה חוגגים. קובי אליהו
הוא זכה לשבחים. אלון תורג'מן/קובי אליהו

גם המאמן רוני לוי הודה שהחילופים שעשה אפשרו לסכנין לחזור. "המחליפים נכנסו רע מאוד למשחק. עדיין, מול עשרה שחקנים היינו צריכים לנצח את המשחק. קרה משהו שמשקף אותנו בהרבה משחקים. שמגיעים להזדמנויות, אבל לא מנצלים באחוזים מספיק טובים. תמיד אפשר ללמוד על השחקנים, ברור שאני מגובש בדעות אבל תמיד אפשר לראות דברים". בחיפה החמיאו לאלון תורג'מן ואליאל פרץ. בחיפה מאוד מרוצים מהקשר ובונים עליו שיוביל את הקבוצה בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully