וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא האירוניה: ל"כדורעפנית הסקסית" נמאס ששואלים אותה על החזה שלה

23.4.2023 / 0:00

קיילה סימונס הצליחה לצבור מיליון עוקבים בעקבות תמונות סקסיות ופרשה מפוקפקת עם מנהלי האוניברסיטה שלה. עם זאת היא טוענת: "תמיד חלמתי שיהיה לי חזה קטן"

קיילה סימונס, בעבר כוכבת כדורעף במכללות/kaylasimmmons

קיילה סימונס, בעבר כוכבת כדורעף במכללות, היא בין הספורטאים לשעבר שהפכו למשפיעני מדיה חברתית ידועים. למרות שנאמר לה בעבר למחוק את חשבון האינסטגרם שלה במהלך הלימודים, סימונס דחתה את ההוראות של הנהלת האוניברסיטה, וקצרה את הפירות כתוצאה מכך: כיום יש לה כמעט מיליון עוקבים, רק בזכות התמונות הפרובוקטיביות שלה והעבר הספורטיבי שלה.

היא בת 27, נולדה בפלורידה, למדה באוניברסיטת מרשל ושיחקה בקבוצת הכדורעף בטורניר ה-NCAA I. במהלך תקופה זו, סימונס פרסמה באופן קבוע תמונות במדיה החברתית והחל לפתח קהל עוקבים גדול.

"ספורט במכללה היה חוויה נהדרת עבורי, אבל זה גם לימד אותי כמה שיעורים חשובים על החיים", סיפרה בעבר, "נאמר לי על ידי מנהלי האוניברסיטה שלי שהתמונות שאני מפרסמת אינן ראויות בגלל הגוף שלי, ואפילו התבקשתי למחוק את חשבון האינסטגרם שלי בשלב מסוים.

"נקרעתי כי הרגשתי שאני לא יכולה להלל את הגוף שלי ולשחק בספורט שאני אוהבת. מאז למדתי שאתה לא יכול לתת לאנשים אחרים להשפיע על איך שאתה מרגיש עם עצמך. אני מי שאני, וזה בסדר להיות בטוח!".

כיום יש לה 927 אלף עוקבים, ובמדורי הרכילות היא מכונה "הכדורעפנית הסקסית בעולם", שזה בערך כמו המקרה של שחקנית הגולף המקצועית לשעבר פייג' ספירניאק שמכונה "הגולפאית הסקסית", על אף שהיא כבר לא גולפאית. עם זאת, על אף שהיא ממש לא מקצוענית, יש לה יותר עוקבים מרורי מקלרוי וטייגר וודס, כוכבי הגולף הגדולים בעולם.

האירוניה היא שבסוף השבוע מייקלס ערכה מפגש אונליין עם מעריצים שבו ענתה על שאלות של הגולשים. כאשר נשאלה האם עברה השתלת סיליקון בחזה, ענתה: "לא שמתי סיליקון! כולי טבעית. נמאס לי לענות על השאלה הזאת, אבל כן, לא שמתי כלום".

לדבריה, "זה מצחיק, כי בתיכון רציתי שיהיה לי חזה קטן יותר, כי הרגשתי שזה מפריע לי להתפתח כשחקנית כדורעף, אבל המשאלה שלי לא התגשמה... אני מרגישה שבגלל החזה אני לא יכולה לקפוץ גבוה מדי, לרוץ הכי מהר שאני יכולה, וזה כואב לנחות. הכל קשה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully