וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר עף נשים: חשש במכבי חיפה מעונש רדיוס בגלל אבוקות

21.4.2023 / 14:25

במועדון רותחים אחרי שהבינו שבאיגוד מתכוונים להעניש על הדלקת אבוקות: "ביזיון כלל שמעלים על הדעת לדבר על עונש חמור כמו איבוד ביתיות"

קליפ סיכום היום בספורט, 20.4/ספורט1

אחרי המהומה במשחק הגברים בכדורעף בין אוהדי מכבי תל אביב למטה אשר, גם בסדרת גמר הנשים בענף מתחוללת דרמה של ממש. במכבי חיפה חוששים מאוד שבאיגוד הכדורעף יענישו את הקבוצה בצורה קשה בדמות העברת הביתיות בסדרת הגמר לכפר סבא וזאת בשל אבוקות שהודלקו בסיום המשחק שהתקיים אתמול. בחיפה קיבלו מסרים שבאיגוד חושבים על העונש הקשה אך בשלב זה עדיין לא התקבלה הודעה על כך.

אמש (חמישי) התקיים המשחק השני בסדרת הגמר באליפות המדינה בין מכבי חיפה לכפר סבא בכדורעף נשים. המשחק הסתיים לאחר חמש מערכות בתוצאה 2:3 למכבי חיפה ובתום המשחק אמש הדליקו אוהדי מכבי חיפה אבוקות וחגגו את הניצחון.

בדרך כלל הדלקת אבוקות בתום משחק שלא מפריעות להליך המשחק הרגיל אינן נושאות עונשים כבדים כגון איבוד יתרון למשחק בית זאת בשונה להדלקת אבוקות במהלכו של משחק אשר יש בהן הפרעה משמעותית לקיום משחק נקי אך בשל המסרים קיים חשש גדול בקבוצת הכדורעף נשים של המועדון מהכרמל.

גמר כדורעף נשים. יחצ,
מכבי חיפה נגד הפועל כפר סבא/יחצ

רועי שווץ, מנכ"ל אגודת מכבי חיפה: "ביזיון שקבוצות אחרות מפריעות למהלך משחקים מדליקות אבוקות וחזיזים ואף זורקים דברים למגרש והדברים עוברים מעל כולם כלא כלום ושבמכבי חיפה מדליקים 2 אבוקות ביציע 15 דקות לאחר סיום המשחק בכלל מעלים על הדעת לדבר על עונש חמור כמו איבוד ביתיות. הגורמים המעורבים חייבים להפסיק להפלות את מכבי חיפה אלופת המדינה ומחזיקת הגביע מול הקבוצת במרכז. האוהדים של מכבי חיפה בכלל הענפים הם האוהדים הטובים בארץ וחבל שבאופן סיסטמטי מנסים להפלות אותם. מספיק! דין חיפה כדין תל אביב"

מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא פנה הלאיגוד הכדורעף בדרישה להעמיד לדין את מכבי חיפה לאור האירועים החמורים אשר התרחשו בתום המשחק. במכתב שנשלח למנכ"ל האיגוד רענן בר טל, צויינו ההתרחשויות ביציע אוהדי חיפה בסיום המשחק, ואף צורפו תמונות וקטע וידאו שממחישים את האירוע החמור.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully