וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפנות בוקר: אוהדי הפועל ירושלים הפריעו לשינה של שחקני א.א.ק

עשרות אוהדים הרעישו מחוץ למלון של הקבוצה היוונית לקראת המשחק המכריע (19:00). כל הכרטיסים אזלו, ירושלים תשבור שיא צופים

אוהדי הפועל ירושלים מרעישים מחוץ למלון של א.א.ק אתונה/סעיף 127א' לזכויות יוצרים

הארנה בירושלים התמלאה לראשונה ביוני 2015, כשהפועל ירושלים אירחה את הפועל אילת בגומלין גמר הפלייאוף וזכתה באליפות היסטורית. בחמש השנים האחרונות לא פגשו האדומים יציעים מלאים לחלוטין בבירה, והערב (רביעי, 19:00) זה יקרה שוב: כל הכרטיסים למפגש השלישי והמכריע בסדרת רבע גמר ליגת האלופות מול א.א.ק אתונה אזלו, וכ-11 אלף אוהדים ינסו לדחוף את הקבוצה מהבירה לפיינל פור.

לא רק חשיבות המשחק הובילה לטירוף בעיר: מאורעות השבוע האחרון, מאז ההתקפה הברוטלית של הקהל היווני באנו ליוסיה, עשו את שלהם ויצרו את תחושת הדחיפות בקרב האוהדים. במועדון קוראים לאוהדים להקדים ולבוא, כדי להימנע מתורים ממושכים בכניסות להיכל ומבעיות במציאת חניה.

אלכסנדר דז'יקיץ', מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
הקרב על הפיינל פור. דז'יקיץ'/דני מרון

לקראת המשחק, אוהדי הפועל ירושלים החלו במלחמה משלהם - ובדרכים קצת יותר מקובלות מאלו של אוהדי היריבה. לפנות בוקר הגיעו עשרות אוהדים למלון בו שוכנו שחקני א.א.ק אתונה, הרעישו ושרו שירים במטרה להפריע למנוחתם (הווידאו בסרטון למעלה).

האתגר המרכזי של ירושלים יהיה לנטרל את רעשי הרקע, אחרי הסערה שהתחוללה לאורך כל השבוע האחרון. "עבדנו במשך כל העונה בשביל יתרון הביתיות בערב הזה, אבל אי אפשר לדעת כיצד היציעים המלאים ישפיעו עלינו ועל היריבה", אמר המאמן אלכסנדר דז'יקיץ'. "זה נותן דחיפה עצומה, ויכול גם להציב בפנינו מכשול. חוויתי אולמות מלאים כמארח וכאורח. יש שחקנים שמופיעים טוב יותר דווקא מול קהל מלא, גם אם הוא עוין כלפיהם. זה תלוי בניסיון. אני מקווה שנתמקד במה שקורה על המגרש, ולא מחוצה לו".

בנוגע למה שיקרה על המגרש, הוסיף הסרבי: "אנחנו צריכים לחזור לגישה שהובילה אותנו במשחק הראשון. אנחנו לא מזלזלים בא.א.ק, אבל אנחנו יודעים מה עלינו לעשות, ולא עשינו את זה באתונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully