וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבטחים התגרו, האוהדים לא הגיעו לדשא: כתב ההגנה של בית"ר

18.4.2023 / 9:45

לקראת הדיון על אירועי סכנין, במועדון אוספים חומרים נגד מערך האבטחה: "הגיע הזמן שלא רק קבוצות ישלמו על התנהלות קלוקלת"

תקציר: בני סכנין - בית"ר ירושלים 3:4/ספורט1

בבית"ר ירושלים מתכוננים לדיון מחר (רביעי) בבית הדין בעקבות אירועי המשחק נגד בני סכנין שלשום, כאשר בשלב זה במועדון לא מגיבים פומבית להאשמות ואוספים חומרים שמצביעים על התנהלות כושלת של מערך האבטחה במשחק מול בני סכנין. המועדון פנה לאוהדים, אסף מהם חומרים והצהרות איתם הם מתכוונים להגיע לדיון ולהגיב להאשמות.

מבחינת בית"ר, התמונה שמתבהרת היא שהייתה התגרות מכוונת של מאבטחים שעברו מהצד של יציע בני סכנין לצד של יציע אוהדי בית"ר וחלק מהם אף העלו תמונות לרשתות החברתיות עם שחקני סכנין בסיום המשחק.

אוהדי בית"ר ירושלים מתפרעים במשחק מול בני סכנין. דני מרון
המאבטחים אשמים? אוהדי בית"ר מתפרעים/דני מרון

במועדון מתכוונים להילחם גם בסעיף של פריצה לשדה המשחק בנסיבות מחמירות, מכיוון שהפריצה לא הייתה אל עבר כר הדשא פרט לאוהד או שניים שנעצרו על ידי המשטרה והורחקו מהמגרשים, אלא לאיזור שמאחורי כר הדשא כתוצאה מהאירוע. במועדון דוחים מכל וכל כי הייתה כוונה של אוהדים לפרוץ למגרש או להגיע ליציע אוהדי סכנין, ומבהירים כי העימות היה אך ורק אל מול המאבטחים.

גורם במועדון הוסיף: "אנחנו לא נותנים גב לאלימות, ברור שהאירועים יהיו חמורים, אבל הגיע הזמן שלא רק הקבוצות והאוהדים ייתנו את הדין על התנהלות קלוקלת של המאבטחים וחברת האבטחה, במיוחד כשזה נוגע לאבטחה במשחקי סכנין. רק במשחק האחרון שלה במושבה נגד מכבי חיפה היה בלאגן גדול עם סידורי האבטחה והמשחק נדחה".

במועדון מבינים שיורשעו בעקבות האירועים, אך חומרת ההרשעה תשפיע משמעותית על העונש. במועדון מתכוונים להילחם ונחושים לא להפוך לקורבן של בית הדין עם ספיגת עונש "למען יראו וייראו". אם יספגו עונש קשה, במידת הצורך יגישו במועדון ערעור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully