וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל שלום עונה למכבי חיפה: "הכדור לא עבר את הקו, חד משמעית"

16.4.2023 / 7:15

הפועל ירושלים הכניסה יותר ממיליון ש"ח, גיבור השער השנוי במחלוקת סיפק הכרזה, זיו אריה מתעקש: "לא יהיה נכון לשחק באירופה"

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

ניצחון שלישי רצוף, התבססות במקום הרביעי, הכנסה של יותר ממיליון שקלים - יותר מזה הפועל ירושלים לא הייתה יכולה לבקש מהמשחק אמש (שבת) מול מכבי חיפה, בו רשמה 1:2 יוקרתי במשחק בו לא הציגה יכולת גבוהה, אך הראתה את הקשיחות שמאפיינת אותה לאורך כל העונה.

זיו אריה היה כנה בסיום ואמר: "לא יודע אם זה ניצחון מוצדק, לפעמים מותר שגם מזל יהיה לנו. מכדורגל אני רגוע, אני חי אותו מספיק שנים ולא יוצא מפרופורציות. זה לא ניצחון שהביא אליפות או משהו, ניצחון שהוא באמת כיף, אבל אנחנו נשארים עם רגליים על הקרקע. בשבוע הבא משחקים מול באר שבע, שהשחקנים יחגגו ואני אעשה את העבודה שלי".

אריה התייחס לביקורות על האמירות שלו בשבוע שעבר, לפיהן לא בטוח שהקבוצה צריכה לכוון לאירופה: "במקום המילה 'אבולוציה', הייתי צריך להשתמש במילה התפתחות. לא מעניין אותי אם לועגים לי על זה. הפועל ירושלים עד עכשיו עושה את הצעדים שלה לאט לאט, אבל בהתחשב בשלבי ההתפתחות של המועדון, אני לא חושב שבשלב הבא יהיה נכון לשחק באירופה, אבל אם זה יקרה, זה יקרה. אם נגיע לאירופה, נתמודד. גם ככה זה לא תלוי בנו. כשנכנסנו לפלייאוף המטרה הייתה ליהנות ממנו, לנצח מקסימום משחקים, לשחק כדורגל טוב, אבל המקום הרביעי לא היה מטרה. אנחנו באים להיות גאים וליהנות, מה שיקרה מכאן זה פחות מעניין".

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לא חוזר בו מהנאום. זיו אריה/ברני ארדוב

על הראל שלום ואופק ביטון שבלטו לטובה: "שאלו אותי בטלוויזיה על כך שהראל עשה פעולה שהיא לא של מגן. הוא גדל כשחקן כנף וחלוץ. מגיעה לו הפעולה הזאת, הוא מפגין המון בגרות מאז שרוי רביבו הגיע וזה מגיע לו על הגישה שלו והדרך המקצועית והמקצוענית שהוא עובר. אני דוחף אותו לכנף, כי מגיע לו לקבל דקות. אופק ביטון פצוע, אני הייתי בדעה שלא צריך לסכן אותו כדי שלא ייפצע, אבל הוא הרגיש טוב. הוא יודע מה לעשות ב-16, פה נראה לי שפגע בו הכדור, אבל גם לו מגיע".

הראל שלום עשה בסיום סדר לגבי השער והכריז: "הכדור לא עבר את הקו, חד משמעית". לאחר מכן הוסיף: "נראה לי שאם נוריד רגל מהגז נהיה בבעיה עם זיו, הוא מנחיל בנו ווינריות ולא נותן לזה לקרות. הייתה אווירה מדהימה, כיף ממש, מאחל שתמיד יהיו משחקים כאלה, בבית או בחוץ. כמות כזאת של קהל נותנת מוטיבציה אדירה".

במועדון עובדים כבר על בניית הסגל לעונה הבאה. חלוץ יצורף בוודאות, כאשר ייעשה ניסיון נוסף לסכם עם גיא בדש ואלוז' יאו, שבשלב זה לא ממהרים ולוקחים את הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully