וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוגרים יצטרפו? הפועל ירושלים בפיינל פור של ליגת האלופות לנוער

הדור הבא של האדומים העפיל לחצי הגמר בטורקיה אחרי ניצחון על אוסטנד, ויפגוש את המארחת טופאש בורסה. בטורניר, שמתקיים לראשונה, משתתפות עשר קבוצות

קבוצת הנוער של הפועל ירושלים חוגגת את העלייה לפיינל פור של ליגת האלופות/מחלקת הנוער של הפועל ירושלים

אתמול (חמישי), בצל הסערה שעוררו הפרעות שגרמו אוהדי א.א.ק אתונה במשחק מול הפועל ירושלים, מלאו 19 שנים לזכייתם ההיסטורית של האדומים ביול"ב קאפ. אף אחד משחקני קבוצת הנוער של המועדון אפילו לא נולד אז - אבל גם הם לא ישכחו כנראה את ה-13 באפריל.

הפועל ירושלים העפילה לפיינל פור של ליגת האלופות לנוער ותפגוש הערב ב-21:15 את מארחת הטורניר, טופאש בורסה. הקבוצה הישראלית סיימה במקום השני בבית א' עם מאזן 1:3. היא החלה בניצחונות 86:94 על נימבורק ביום שלישי ו-54:70 על מורסיה ברביעי, ואתמול שיחקה פעמיים: בבוקר הפסידה 92:73 לאיגוקאה ובערב גברה על אוסטנד 79:83.

קבוצת הנוער של הפועל ירושלים. אתר ליגת האלופות, אתר רשמי
קבוצת הנוער של הפועל ירושלים/אתר רשמי, אתר ליגת האלופות

יונתן אבולוף (20.3 נקודות למשחק) ורועי אבנרי (20) מדורגים נכון לעכשיו במקומות 3-2 בטבלת מלך הסלים של הטורניר, ואבנרי מוסיף גם 11.8 ריבאונדים (מקום שני). יאיר ידין נמצא במקום הרביעי באסיסטים (6.3).

טורניר ליגת האלופות לנוער מתקיים השבוע בפעם הראשונה, ומאורגן בידי מנהל התחרויות ב-BCL, הישראלי דייויד בסן, ששימש עד העונה כמנהל הקבוצה הבוגרת של ירושלים. משתתפות בו עשר קבוצות, בהן גם בני הרצליה, שסיימה במאזן 3:1 ותתמודד היום מול נימבורק על המקום התשיעי. בחצי הגמר המקביל ייפגשו איגוקאה ולייטובוס ריטאס וילנה והגמר ייערך מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully