וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן ישוב להרכב הפועל חיפה וייערך לכבודו טקס לפני המשחק

14.4.2023 / 13:11

החלוץ יציין מאה הופעות במדים האדומים-שחורים במסגרת ליגת העל ויפתח מול הפועל תל אביב (שבת, 16:00, ספורט4). גם מלול יעלה ב-11 של רוני לוי, שלושת הזרים חוזרים לסגל. סילבס מנגד מתלבט בין קלטינס לקנצפולסקי, סניור יועדף על פני בולייביץ'?

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חיפה 3:3/ספורט1

הפועל חיפה

בהפועל חיפה רוצים לשנות מומנטום ואחרי פתיחה לא טובה בפלייאוף התחתון, מקווים לנצח את הפועל תל אביב כאשר השחקנים יודעים שהם תחת זכוכית מגדלת בכל מה שנוגע בבניית הקבוצה לעונה הבאה (16:00, ספורט4).

בהפועל חיפה רוצים לממש את האופציה על חנן ממן, אך מחכים להחלטה הסופית של הקשר אם ברצונו להמשיך לשחק כדורגל. כידוע, הקשר שוקל לפרוש לאור הפציעות מהן סובל, אך ההחלטה טרם התקבלה והוא אמור להודיע עליה לראשי המועדון לקראות סוף העונה.

בחזרה למשחק מחר. המאמן רוני לוי יקבל בחזרה להרכב שלושה מהזרים שלו, קונסטנטינוס סוטיריו, דניס פוליאקוב ואלכסנדר שצ'קיץ', בעוד חאתם עבד אלחמיד ימשיך להיעדר וגם גיא מזרחי יחסר עקב צבירת כרטיסים צהובים ואותו אמור להחליף דור מלול. בחלק ההתקפי אלון תורג'מן צפוי לקבל את המקום בחוד ולפני המשחק ייערך לכבודו טקס לציון מאה הופעות במדי הקבוצה במסגרת ליגת העל.

אלון תורג'מן שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
מקום בהרכב וטקס לפני המשחק. אלון תורג'מן/מאור אלקסלסי

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב תפגוש מחר את הפועל חיפה עם רצון לסכם סופית את ההישארות בליגת העל. במועדון מצפים לקבל תשובות בהקדם בנוגע למשכורות הקרובות, שאמורות להיות משולמות בתחילת מאי. נכון לעכשיו אין כסף בקופת המועדון ואנשי המועדון אינם שקטים בנושא.

בקישור מתלבט המאמן חיים סילבס בין דוד קלטינס לאל ים קנצפולסקי, כשגם עומר סניור תורגל לסירוגין בהרכב ועשוי לעלות בכנף על חשבון אלכסנדר בולייביץ'. ניב זריהן הפצוע ייעדר.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
שחקני הפועל תל אביב חוגגים. אריאל שלום
גם הם מצפים לתשובות. שחקני הפועל תל אביב/אריאל שלום

טריוויה

* 127 מפגשי ליגה היו עד היום בין הקבוצות, כשהפועל תל אביב מובילה 40:44 בניצחונות ועוד 43 משחקים הסתיימו בתיקו.

* הפועל תל אביב השיגה ניצחון בודד ב-13 משחקי הליגה האחרונים שלה מול הפועל חיפה (0:2 בחוץ בינואר אשתקד). שמונה פעמים הפסידה ועוד ארבעה משחקים לא הוכרעו.

* הפועל חיפה, שלא הצליחה לנצח בששת המחזורים האחרונים, נמצאת ברצף ביתי של ארבע תוצאות תיקו. רצף זהה היה לה בפברואר-אפריל 2019, כשאז התיקו הרביעי היה 0:0 מול הפועל תל אביב.

* גידי קאניוק אוהב לשחק מול הפועל תל אביב: זו הקבוצה מולה כבש הכי הרבה שערים (שמונה) והשיג הכי הרבה ניצחונות (10) ב-16 מפגשים.

* אלן אוז'בולט הבקיע 11 שערי ליגה עד כה והשווה את מאזנו מהעונה שעברה במדי הפועל חיפה. מאז 26 הכיבושים של עומר דמארי ב-2013/14, רק עומרי אלטמן (11 שערים ב-2019/20) הגיע לכמות דו-ספרתית בהפועל תל אביב. הזר האחרון שעשה את זה היה סמואל יבואה, עם 13 שערים ב-2008/09.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: חיפה
קהל: 3950

משחקי המחזור ה-31 בפלייאוף העליון וה-29 בתחתון:

שבת, 16:00: הפועל חיפה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 18:30: הפועל ירושלים - מכבי חיפה (ספורט4)
שבת, 20:00: סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה
שבת, 20:00: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
שבת, 20:00: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט2)

ראשון, 20:15: בני סכנין - בית"ר ירושלים (ספורט2)
ראשון, 20:30: מכבי נתניה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully