וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלוב האריך חוזה, סילבס: "הוכחתי שאני ראוי להישאר לעוד עונה"

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 15:46

הבלם בן ה-18 ימשיך בהפועל תל אביב עד 2025, עם אופציה לשנתיים נוספות. מאמנו: "לא חושב במושגים של ירידת ליגה, זה הזמן לתקן רושם" (שבת, 16:00, ספורט4)

תקציר: הפועל תל אביב - סקציה נס ציונה 0:2/ספורט1

כשהיא רחוקה שבע נקודות מהקו האדום חמישה מחזורים לסיום, הפועל תל אביב רוצה להתקרב להבטחת ההישארות בליגה באופן רשמי כשתתארח בשבת (16:00, ספורט4) אצל הפועל חיפה. האדומים לא ניצחו את החיפאים בשני המפגשים בין הקבוצות בעונה הסדירה, וניצחון עליהם במפגש הקרוב יקפיץ אותם לפחות מקום אחד בטבלה על חשבונם.

בנוסף על כך, האדומים הודיעו היום על הארכת חוזהו של אור ישראלוב עד 2025, כאשר בהסכם נוספה אופציה לשנתיים נוספות. הבלם בן ה-18, שבקיץ האחרון אף לקח חלק במסע של נבחרת הנוער לגמר אליפות אירופה עד גיל 19, אמר לאחר החתימה: "אני שמח לקשור את עתידי עם המועדון שכבר מזמן הפך עבורי לבית. כאן קיבלתי הזדמנות אמיתית להוכיח את עצמי בגיל צעיר ואני מלא הערכה על כך. תודה להנהלת המועדון והצוות המקצועי על האמון ולסוכן שלי עידן בן אבו. יאללה הפועל".

מנהל מחלקת הכדורגל במועדון, חן סול: "אור הוא דוגמא ומופת להתפתחות נכונה והדרגתית של שחקן כדורגל מקצועי וכל עתידו עוד לפניו. אנו מאמינים בו ושמחים ש-שחקן שגדל במועדון בכל קבוצות הגיל, הופך לשחקן משמעותי בקבוצה הבוגרת וממשיך איתנו בשנים הקרובות. שיהיה בהצלחה".

הפועל תל אביב מאריכה את חוזהו של אור ישראלוב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
נשאר אדום. ישראלוב מאריך חוזה/אתר רשמי, הפועל תל אביב

לקראת הפועל חיפה, המאמן חיים סילבס דיבר במסיבת העיתונאים ולא נשמע מוטרד ממאבקי ההישרדות: "לא מסתכל על הישארות או לא, אני לא חושב במושגים כאלה במועדון כמו הפועל תל אביב. מה שמעניין אותי זה לנצל את ההזדמנות כדי לשפר עמדות, לשפר את ההרגשה, האווירה והתחושה מול הקהל. לכל משחק מגיעים כמשימה נפרדת. מי שחושב שהתאריכים הם גארבג' טיים לא מבין טוב כדורגל".

"כל שחקן ואיש צוות רוצה לשפר עמדות, גם אני", הוסיף סילבס, "המעמד תמיד משתנה לטובה או לרעה בהתאם למה שעושים. זו הזדמנות טובה לכולנו לתקן רושם. הפחד מירידת ליגה לא מניע אותי, הביאו אותי כדי להישאר בליגה אבל גם כדי לשפר ולייצב, אני די מרוצה ממה שקרה מאז שהגעתי. עד החלוקה לפלייאופים המטרה הייתה לייצב ולייצר תחרותיות, ברמת הביטחון והנקודות. בפלייאוף התכנון היה לראות מה עוד אפשר להוציא מהקבוצה הזאת. הגעתי לפה כדי להישאר בעונה הבאה. באתי בסיטואציה קשה, ידעתי שזו הזדמנות להראות שיש על מי לסמוך, שבכל סגל אפשר לתקן. רואה את עצמי ראוי לאמן כל קבוצה בליגת העל".

"הנרטיב בחדר ההלבשה הוא לא על שנה הבאה. מי שעושה את זה חוטא לעצמו, בכל העולם אלה תאריכים של מאני טיים. גם אם פספסנו מטרה ראשונית, עדיין כל שחקן יכול לשפר את המעמד שלו. מה שיפה בכדורגל הוא שההווה קובע, נוטים לשכוח את העבר, זה גם לטובה וגם לרעה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חיים סילבס מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
הפועל תל אביב תמשיך לנצח? סילבס/דני מרון

"תמיד אפשר לעשות טוב יותר, אבל אני חושב שהוכחתי שאני ראוי להישאר לעונה הבאה. קיבלתי את הקבוצה בסיטואציה מאוד קשה שהייתי מודע אליה, שמח שהצלחתי לייצר ביטחון בקבוצה, שחקנים מאמינים ביכולת שלהם לנצח בכל משחק. בטוח שגם הקהל, על אף שהוא מאוכזב ברמה הכללית מהעונה, יודע שהוא יכול לסמוך על המועדון והקבוצה. הוא יודע שזו לא קבוצה שקל לנצח אותה, זה הדבר המרכזי שיכולתי לייצר, לא יכולתי לשנות יותר מדי. הקבוצה נראית מסודרת, חדר ההלבשה בריא".

על עיכוב אפשרי בתשלום המשכורות הוסיף המאמן: "כולם סומכים על המועדון ועל מי שמתעסק בזה. יודעים שעל אף הקשיים ברגע האמת הכל ייעשה כמו שצריך. הפועל מתנהלת בצורה נהדרת, לא חסר כלום".

"הייתה אווירה כיפית לצאת לחג אחרי ניצחון. ניצלנו את הזמן להתאוששות וחיבור חברתי, מקווה שנהיה בסגל מלא. אין תירוצים, להפועל חיפה יש שחקנים ממש טובים וגם להם העונה התפספסה. אתה אף פעם לא יודע מה תקבל מקבוצות כאלה, כל הכישרון יכול להתפוצץ, נבוא הכי מוכנים".

אמיליוס זובאס, הפועל תל אביב. אריאל שלום
רוצה להישאר אדום. זובאס/אריאל שלום

השוער אמיליוס זובאס הוסיף: "עדיין לא סיימנו את העבודה לעונה הזאת. צריכים לעשות את העבודה שלנו העונה, כשנבטיח הישארות נוכל לחשוב על העונה הבאה. אשמח להישאר, אני והמשפחה שלי מרוצה".

על המצב הבטחוני בארץ אמר הליטאי: "יש לזה השפעה, אבל אנחנו נשארים יותר באזור הבית, לא מסתובבים הרבה, מרגישים בטוחים".

על החודשים הראשונים שלו במועדון: "הרגשתי לחץ כשהגעתי, אבל זו העבודה. יש הרבה אוהדים, אי אפשר להיות רגועים. צריכים לעשות עבודה טובה ואז נוכל לנוח ולהרגיש בטוחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully