וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניני עשור שחזר את האירוע שבו ילדיו נסחפו בשיטפון: "הם איבדו שליטה על הרכב"

עודכן לאחרונה: 12.4.2023 / 12:53

לאחר שנמצאו גופותיהם של מעיין וסהר עשור, האב ניני, סיפר על החיפושים אחר ילדיו. "עשינו את כל מה שניתן היה לעשות. הם פשוט נקלעו לסיטואציה, אני לא יודע למה בחרו לנסוע דרך כביש 40, אבל זה מה שרצה הגורל האכזר"

ניני עשור/אלי אשכנזי

ניני עשור, אביהם של מעיין וסהר שנסחפו אל מותם בשיטפון בערבה, שחזר היום (רביעי) את האירוע. לדבריו, המשפחה נסעה בשתי מכוניות כדי לבלות את החג השני של פסח באילת, כשגשם כבד פקד את האזור שבו נסעו. "בדרך התפצלנו, הם נסעו דרך כביש 40, ואז נקלעו לשיטפון. הבן שלי איבד שליטה על הרכב, והבת שלי עוד הספיקה ברגע האחרון לשלוח לנו מיקום", סיפר.

"עשינו את כל מה שניתן היה לעשות. הם פשוט נקלעו לסיטואציה", אמר האב. "אני לא יודע למה הם בחרו לנסוע דרך הכביש הזה, אבל זה מה שרצה הגורל האכזר. אי אפשר היה להגיע לאזור שנחסם בגלל מזג האוויר, התנאים היו בלתי אפשריים". האב גם סיפר כי בנו הקטן, גם היה אמור לעלות לרכב שבונסעו מעיין וסהר, אך לבסוף החליט להישאר עם הוריו.

סהר ומעיין עשור שנהרגו בשטפון בערבה, 11 באפריל 2023. עיריית טבריה, אתר רשמי
סחפו אל מותם. מעיין וסהר עשור/אתר רשמי, עיריית טבריה

אתמול איתרו כוחות החילוץ את גופותיהם של שני הצעירים שנעדרו משלשום. כמה שעות קודם לכן אותרה נעדרת נוספת שהייתה עמם, שי דהאן, בת הזוג של מעיין, כשמצבה קל. הצעירה קיבלה במקום טיפול רפואי מצוותי מד"א שפינה אותה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. במהלך אותו הלילה, נפתחו במשטרה למעלה מ-100 אירועים שונים של אזרחים שנקלעו לשיטפונות בנחלי הדרום. עד אמצע הלילה חולצו 60 בני אדם באזור הנגב.

"היא עברה חוויה טראומטית וקשה", סיפר אביה של הצעירה. המים היו קרים, מזג האוויר מטורף, רוחות חזקות וקיבלה מכות מאבנים וסלעים בדרך. בסוף הצליחה להיאחז בעצם כלשהו, שהיא לא ממש זיהתה, אולי זה היה צמיג. היא ילדה חכמה, חזקה, עם תעוזה", העיד עליה. עוד אמר אביה כי "כל הלילה התפללנו עבורה ועבור החבר שלה ואחותו. אנחנו מתפללים עכשיו שגם הם יימצאו בריאים ושלמים. אנחנו מבקשים מכל עם ישראל לתפלל".

  • עוד באותו נושא:
  • שיטפונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully