וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספורטאית חושפת: "את החלום האולימפי שלי אני מממנת בזכות תמונות סקסיות באונלי פאנס"

11.4.2023 / 12:54

אלכסנדרה ינקולסקו עברה מהחלקה על הקרח לרכיבה על אופניים, וחושפת שהיא מנסה לממן את המעבר בעזרת חשבון ב-OnlyFans שבו תפרסם תמונות ארוטיות: "ברצינות, אנשים משלמים על זה"

הספורטאית אלכסנדרה ינקולסקו חושפת: "את החלום האולימפי שלי אני מממנת בזכות תמונות סקסיות באונלי פאנס"/speed_skater
אלכסנדרה ינקולסקו. אינסטגרם, speed_skater, אתר רשמי
מה לא עושים בשביל המשחקים האולימפיים. ינקולנסקו/אתר רשמי, אינסטגרם, speed_skater

לא רק בישראל: בכל העולם ספורטאים אולימפיים נתקלים בקושי לממן את הקריירה המקצוענית שלהם ואת המרדף אחר הגשמת החלום האולימפי. כעת גם המחליקה הקנדית אלכסנדרה ינקולסקו חושפת שהיא מנסה להתחרות במשחקים האולימפיים בקיץ ברכיבה על אופניים, ולממן את החלום בעזרת חשבון ב-OnlyFans שבו תפרסם תמונות סקסיות שלה.

היא עשתה את המעבר מהחלקה מהירה לאופניים לאחר האכזבה שלה באולימפיאדת החורף ב-2018. ינקולסקו הפסיקה להתאמן במשך מספר שבועות לאחר שנאמר לה שהיא לא חלק מהנבחרת שתצא לפיונגצ'אנג. לאחר מכן היא צורפה לנבחרת באיחור, וכתוצאה מכך היא לא הייתה מוכנה וסיימה במקום האחרון.

ינקולסקו אומרת שהיא תמיד אהבה לרכוב על אופניים ובשנת 2018 היא החליטה לנסות את הרכיבה. "תמיד אהבתי לרכוב", היא אומרת, "אני מניחה שזה בזכות ההחלקה המהירה, זה תמיד עם אימונים על האופניים, והתחלתי לאהוב את ההיבט שבו אתה יכול להתאמן ולראות יותר מסתם משטח החלקה מקורה, אתה באמת יכול לבחור הרפתקה משלך! בכל פעם שהייתי לוחצה, הייתי רוכבת וחולפת על פני אנשים, לגמרי התמכרתי לזה".

המעבר של יאנקולסקו לרכיבה על אופניים הכניס אותה לקבוצת רכיבה חובבנית יוקרתית. כעת, היא רוצה להגיע רחוק יותר. לוח האימונים הנדרש כדי לעזור לה להגיע לאולימפיאדה, גרמו לבת ה-31 לחפש דרך לממן את חלומה. חברה העלתה את ההצעה שהיא תתחיל ליצור תוכן ב-OnlyFans. בשנת 2021 היא הצטרפה והשתמשה בו כדי לממן את רכיבת האופניים שלה. היא אמרה, "עשיתי חשבון OnlyFans בשנת 2021... זה עוזר לי לשרוד, לשלם שכר דירה, לשלם עבור מצרכים, וזה מכסה את חשבונות האופניים והקפה!

"מישהו הציע, 'למה שלא יהיה לך חשבון OnlyFans ותיצור כמו מאחורי הקלעים של מה שאתה עושה?'", היא המשיכה. "ומכיוון שאתה מפרסם תמונות ביקיני בכל מקרה, אתה באמת יכול לגבות על כך תשלום".

יאנקולסקו החליטה לתת לזה חודש ולראות איך זה הולך. החודש הפך לשנתיים והדרך לפריז ב-2024, אם היא תצליח, תהיה סלולה בזהב של OnlyFans.

"ברצינות, אנשים משלמים על זה", היא אומרת, "כאילו, אני אוהבת את הגוף שלי. אני רוצה לפרסם את זה בכל זאת... אז אמרתי, אני אתן לעצמי חודש ונראה איך זה ילך. וזה היה מטורף!". אם היא תשיג את המטרות שלה, יאנקולסקו תצטרף לרשימת הספורטאים הנדירה שהתחרו גם באולימפיאדת החורף וגם בקיץ. בנוסף, היא תצטרף לרשימת הספורטאים שמימנו את נסיעותיהם למשחקים מכספי OnlyFans.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully