וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה מדבר על "אבולוציה", אבל הפועל ירושלים מפנטזת: "אירופה זה החלום"

9.4.2023 / 7:15

המאמן לא מציב את המקום הרביעי כמטרה, באצ'ו חושב אחרת: "צריך לעשות הכל". המשכיות בסגל? "שי אהרון כ"כ טרוד, שהוא ברח לתאילנד"

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:1 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

הפועל ירושלים התבססה אתמול (שבת) היטב במקום הרביעי בטבלה בעקבות הניצחון 0:1 על מ.ס. אשדוד, וכעת יש גם חלומות על אירופה, שתלויים כמובן גם בזכייה של מכבי תל אביב בגביע. זיו אריה מדבר על האבולוציה של המועדון, אבל יש רגעים ששמים את מה שנכון בצד ומנסים להגשים חלומות של מועדון ואוהדים, וכרטיס לאירופה הוא אחד מהם, גם אם הוא יפגע בעונה הבאה של הקבוצה ברמה מסוימת.

אי אפשר שלא לפרגן לירושלמים. הם עברו סיבוב שני קשה מאוד שכמעט גרם להם לאבד את הפלייאוף העליון, הצליחו לגרד את הנקודות שהבטיחו להם מקום בשישייה הראשונה, פתחו לא טוב את הפלייאוף העליון, התאוששו, וניצחו יריבות על המקום הרביעי כמו נתניה ואשדוד עם כדורגל חיובי ומשכנע שמאפיין אותם ברוב שלבי העונה. איך שלא מסובבים את זה, כל הטוב הזה הוא תוצאה של דרך ואורך רוח של מועדון.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. דני מרון
תוצאה של דרך ואורך רוח. הפועל ירושלים חוגגת/דני מרון

זיו אריה נשאל בסיום מה נכון לאבולוציה של המועדון ואמר: "הפועל ירושלים צריכה לשאוף להתמודד באופן קבוע על הפלייאוף העליון, ולא כמו השנה שמדובר באיזשהו אירוע היסטורי. לאט לאט צריך לכוון לתארים כמו גביע המדינה, ובהמשך יצטרכו למצוא תקציב כדי לכוון למקומות 1-4. לא יודע אם אני אהיה פה עד אז".

כשנשאל על הפציעה של נדב נידם אמר אריה בחיוך ש"אין לי שחקנים למכבי חיפה", אבל גם הוא יודע שזאת ההזדמנות שלו להמשיך לתת דקות לשחקנים שחשו מקופחים העונה וגם לכאלה שהוא מתלבט לגבי הישארותם בעונהה באה. לגבי הקושי להשאיר בעונה הבאה ישראלים כמו גיא בדש אמר אריה בהלצה: "שי אהרון כל כך טרוד בנושאים האלה, שהוא ברח עד לתאילנד. אני אשאיר לו להתעסק בזה".

אונדז'יי באצ'ו שרשם עוד משחק טוב, הוסיף: "יש לי חוזה לעונה הבאה ואני אשאר אם זיו ירצה אותי. אנחנו מסתכלים משחק אחרי משחק, אנחנו נראה בסיום אם זה יספיק למקום רביעי, אני חושב שבגלל הגישה וההשקעה המקסימלית של השחקנים, אנחנו ראויים לזה. זה לא נכון למועדון לשחק באירופה? הייתי שם פעם, אם יש צ'אנס צריך לעשות הכל כדי לעשות את זה, זה חלום של כל שחקן כדורגל. זה יכול לקרות אולי פעם או פעמיים בכל הקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully