וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספק למכבי תל אביב? בבית"ר מודאגים מהפציעה של דנילו אספרייה

9.4.2023 / 6:55

הקולומביאני לא משתתף באימונים מאז פגרת הנבחרות בשל כאבים בברך ובמועדון חוששים שלא יעמוד לרשותם בשבועות הקרובים. ההחלטה לגבי סילבה תתקבל בתום העונה

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 0:2/ספורט1

בבית"ר ירושלים מודאגים מפציעתו של דנילו אספרייה, שסובל מכאבים בברך ולא מתאמן עם הקבוצה מאז פגרת הנבחרות. בתחילה חשבו במועדון שמדובר ברגישות קלה כתוצאה מעומס והאמינו שמספר ימי מנוחה יעזרו, אך השחקן ממשיך להתלונן על כאבים ובשלב זה לא משתתף באימוני הקבוצה, מה שמדאיג מאוד את הצוות המקצועי, בעיקר לקראת חצי גמר הגביע נגד מכבי תל אביב.

בנוגע להכנות לעונה הבאה, בשלב זה ישנן שיחות ברמה הכללית בבית"ר אך החלטות סופית יתקבלו רק בחודש מאי, גם כדי לא לפגוע במחוייבות של השחקנים. בנוגע לשוער מיגל סילבה, על אף היכולת הטובה והאופציה שיש עליו, עדיין אין החלטה סופית בשל מגבלת הזרים והקושי לצרף שחקנים איכותיים מהשוק הישראלי.

דנילו אספרייה בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יהיה כשיר לחצי גמר הגביע? אספרייה/קובי אליהו

נציגיו של סרגיי בורודין בדקו מה הכיוון של בית"ר לגביו בעונה הבאה, והתשובה שקיבלו הייתה שההחלטה תתקבל רק בסיום העונה. בשכר הנוכחי של השחקן יחד עם דמי ההשאלה או הרכישה האפשרית שלו, אין אפשרות שהבלם יישאר, אך אם התנאים ישתנו, ייתכן שתתקבל החלטה אחרת. גם בנוגע לאוראל דגני הבהירו במועדון כי שום דבר עדיין לא נסגר לכאן או לכאן. הצוות המקצועי רוצה להשאיר את דגני, אבל הפערים בין הצדדים גדולים בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully