וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה של שיאים: ניתוח גמר נינג'ה 2023

אלכס חזנוב, טור אורח

4.4.2023 / 16:25

הביצועים של הזוכה הגדול יוגב מלכה, כמה זמן היה לוקח לו לסיים את המסלול של העונה החמישית לו השתתף בה ומתי נינג'ה ישראלי יתברג למקום ראשון בטבלת הנינג'ה העולמית? אחרי גמר העונה החמישית של נינג'ה ישראל, אלכס חזנוב מספק פרשנות

יוגב מלכה, גמר "נינג'ה ישראל" עונה 5. עודד קרני,
יוגב מלכה בגמר נינג'ה ישראל/עודד קרני

יוגב מלכה היה מדהים בגמר נינג'ה ישראל. היכולות הפיזיות וניהול הזמנים שלו ברמה עולמית. חשוב לזכור שמדובר בספורטאי שלא מתאמן בתחום הזה מגיל 10, דבר שהופך את זה למרשים עוד יותר. אבל יותר מהכול, היכולת המרשימה של יוגב היא היכולת המנטלית שלו. כשספורטאים אחרים מתמקדים אך ורק בתוצאה שלהם או אך ורק בניצחון, יוגב מצליח להתמקד בלהביא את היכולות שלו לידי ביטוי, ולצלוח כל מכשול בדרך הטובה ביותר.

לגבי אלה שיוגב ניצח, אני לא אוהב את המילה מפסידים, כי עצם ההגעה לגמר, לחלק מהמתחרים, היא הניצחון האישי שלהם. דבר אחד שכן הם היו יכולים לעשות אחרת הוא לא לתת לאנשים שנופלים להיכנס להם לראש. ראינו את גיל מרנץ עולה לבדוק אם המכשול האחרון תקין, אבל אין במכשול שום בעיה. הבעיה היא תשומת הלב שהספורטאים נתנו למכשול. צריך להבין, הספורטאים החזקים שנפלו במכשול האחרון לא נפלו מחוסר יכולת, אלא נפלו מפחד. הייתי ממליץ למתחרים בנינג'ה להתמקד יותר בעצמם, בביצוע האישי שלהם ולנסות ולא לחשוב על המכשול אלא על המסוגלות של עצמם.

אני חושב שישראל היא במקום מדהים בנינג'ה ביחס לעולם. המודעות פה עצומה ונינג'ות כבר נהיו גיבורי תרבות, משהו שחסר מאוד בענפי ספורט אולימפיים (לצערי הרב). אבל כרגע נינג'ה הוא עדיין לא ספורט מוסדר ולא אולימפי. לכן, עדיין קשה להשוות כמו שצריך בין מדינות. אני יודע שהאיגוד הישראלי עושה דברים מדהימים, מארגן תחרויות, מקדם צעירים שרוצים לפרוץ בתחום ועוד. אני מחכה לראות לאן נגיע בעוד כמה שנים ואני באמת חושב ישראל תהיה ממוקמת גובהה מאוד.

אלכס חזנוב. אניה סנדלר,
אלכס חזנוב/אניה סנדלר

באשר אלי, בימים אלה, נכנסתי לשותפות עסקית חדשה עם רשת קירות הטיפוס המובילה בארץ "פרפורמנס רוק". השקנו ממש לפני שבוע סניף חדש לשיטת ה-DOJO החדשנית שמציעה טיפוס חופשי עד לגובה של 4.5 מטר לצד שימוש במגוון שרירים. מטרתה העיקרית של השיטה היא להנגיש את עולם הספורט האתגרי והטיפוס לקהל הרחב. חייב לציין שיש כאן סגירת מעגל מטורפת בשותפות הזו, כי מי שבעצם אימן אותי בילדותי וגם היה מאמן של נבחרת הטיפוס של ישראל הוא יובל המבורג, מבעלי "פרפרמונס רוק". מלבד היותי שותף עסקי בפרפמונס רוק אני אחראי על ההדרכות והפן המקצועי של השיעורים. כיום אני מתכונן לאולימפיה שתתקיים במרץ 2024 ותיערך בפריז, שם אני אתחרה בתחום הבולדירנג וכנראה שאחרי זה אפרוש מהתחום".

  • עוד באותו נושא:
  • נינג'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully