וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן מדבר על פרישה: "בסוף העונה אחשוב אם להמשיך לשחק כדורגל"

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 23:02

הפועל חיפה שוב הפסידה, ממן שיחק רק 10 דקות והודה בסיום שהוא מתוסכל מהכושר האישי שלו אחרי הפציעות: "לקחתי צעד אחורה, עכשיו המטרות של הקבוצה מעל הכל. ברגע שאסיים עם זה אתעסק בעצמי"

שחקן הפועל חיפה חנן ממן: "חושב אם להמשיך לשחק כדורגל בכלל"/ספורט1

הפועל חיפה השלימה הערב (שני) משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, והמשיכה את העונה המאכזבת שלה עם הפסד בטדי 2:0 לבית"ר ירושלים. חנן ממן, מי שהיה אמור להיות אחד משחקניה הבולטים של הקבוצה, נכנס רק בדקה ה-80, והמשיך להיראות הרחק משיאו. לממן, שכזכור בתואר שחקן העונה לפני מספר שנים במדי הפועל באר שבע (17/18), יש העונה שני שערי ליגה בלבד, ועוד אחד בגביע הטוטו.

צפו בתקציר המשחק

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 0:2/ספורט1

"מאכזב, לא יודע מה הסיבה שאנחנו משחקים ככה, כשאנחנו מגיעים לפלייאוף בלי לחץ", אמר ממן, "מה שנשאר לנו זה ליהנות מהכדורגל, כל שחקן בשביל המספרים האישיים והחוזה הבא שלו. לא יודע למה זה נראה ככה, חבל. מקווה שעוד שבועיים נחזור ונשיג ניצחון ראשון.

"למה אני לא משחק הרבה? זה מורכב, אני עובר שנה לא פשוטה, מאז הפציעות שלי בעונה שעברה אני מתקשה לחזור לעצמי. זה בהבנה עם מול רוני והצוות, לקחתי צעד אחורה. עכשיו המטרות של הקבוצה מעל הכל. ברגע שאסיים עם זה אתעסק בעצמי, ואם כן ואם לא להמשיך לשחק כדורגל בכלל. שוקל לפרוש? לא יודע, קודם נסיים את העונה כמו שצריך ואחר כך נחשוב על זה".

על הסגל בקבוצה: "ותיקים או לא, יש סיבה לכל אחד שיוצא או נכנס מהמשחק. כל אחד מקבל שכר יפה ואנחנו צריכים להשקיע, גם אם העונה טובה או לא. אנחנו מאכזבים את עצמנו ואת הקהל. אנחנו צריכים לתת כדורגל טוב, ועם ניצחונות ושערים נוכל לחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully