וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אברמוב: "אבוקסיס ימשיך בבית"ר ירושלים בעונה הבאה"

28.3.2023 / 15:40

הבעלים בטקס הרמת כוסית לכבוד פסח: "זה סוג של כישלון שלא הגענו לפלייאוף העליון, אבל בראש השנה היינו בתקופה אחרת. משקיע נוסף? אשמח לסיוע"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 1:2 על הפועל תל אביב/ספורט1

בית"ר ירושלים חזרה אתמול (שני) לאימונים אחרי חופשה קצרה שלה זכו השחקנים והצוות המקצועי לאור היציאה לפגרת הנבחרות, כפי שפרסמנו גם ירדן שועה חזר להתאמן לקראת המשחק ביום שני נגד הפועל חיפה, אבל היום ערך המועדון טקס הרמת כוסית לכבוד חג הפסח שיחול בשבוע הבא.

בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב נאם בטקס והצהיר שהמאמן יוסי אבוקסיס יישאר על הקווים גם בעונה הבאה: "יוסי ממשיך איתנו גם בשנה הבאה. אנחנו אחרי תקופה לא קלה ואני שמח שזה מאחורינו. אני זוכר שבערב ראש השנה הייתה תקופה פחות טובה ואמרתי לכם שאני מאמין בכם. ידעתי שנצא מזה כי יש פה חומר אנושי טוב ושלאנשים אכפת מהמועדון - וברגע שלאנשים אכפת אז יש הצלחות. אי ההגעה לפלייאוף העליון היא סוג של כישלון, אבל אני מסתכל מאיפה התחלנו ומבין שזו עונה לא טובה, אלא עונה מצוינת. אני אומר לכם חד משמעית שהמטרה שלנו היא לסיים את הפלייאוף התחתון במקום ראשון, כי אנחנו מועדון עוצמתי ואלו דברים שמעידים על כך. גם הקהל התבגר והבין שאנחנו רוצים לעשות טוב למועדון, גם אם זה לא תמיד מצליח".

יוסי אבוקסיס, ברק אברמוב, בית"ר ירושלים. דני מרון
יחד גם בעונה הבאה. אבוקסיס ואברמוב/דני מרון

אברמוב גם התייחס למצב העדין במדינה בשבועות האחרונים: "אנחנו אחרי תקופה לא קלה במדינה ואני שמח שראש הממשלה קיבל החלטה מושכלת ונכונה ועצר את הרפורמה, שאולי צריכה להיעשות אבל בדרך של אחדות ולא מלחמה. אני שמח שנכון לעת עתה זה מאחורינו, כי היה קשה לפתח שגרת חיים.

לסיום, הבעלים גם השיב לדברי ראש עיריית ירושלים משה ליאון שאמר שהוא מחפש משקיע נוסף שיוכל לעזור לאברמוב ולקבוצה: "החיבור עם ראש העיר מצוין ואנחנו רוצים שהמועדון יצליח. באתי מאהבה לבית"ר, כי הבנתי שאם אני לא מגיע אז לא תהיה בית"ר ירושלים, אבל אשמח אם יצטרף איש עסקים נוסף שיסייע לנהל את הדבר הזה - זה לא סוד ואני לא מסתיר את זה. אני קורא לראש העיר גם לבנות מתחם אימונים ראוי לבית"ר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully