וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: הלוחם איבד הכרה, "השופט הגרוע בהיסטוריה" לא עצר את הקרב

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 12:48

סצינות קשות בזירה: השופט התעלם מהלוחם המעולף והמשיך את הקרב, בעודו נחנק תחת לפיתות בריח. הקהל הזדעזע, השדר צרח, הפרשן קבע: "אחת תצוגות השיפוט הגרועות בהיסטוריה"

קשה לצפייה: לוחם MMA איבד הכרה, "השופט הגרוע בהיסטוריה" לא עצר את הקרב/Fury FC 76

אוהדים ופרשנים של MMA נותרו המומים ומזועזעים בעקבות החלטה של מי שמכונה "השופט הכי גרוע בהיסטוריה" בזירה. במהלך הקרב של אדגר שיירז שגבר על ג'אני ואסקס במהלך אירוע בסן אנטוניו בסוף השבוע, האחרון כבר איבד את ההכרה בעקבות לפיתת רגליים עוצמתית של יריבו. השופט פרנק קולאצו הביט מקרוב על האירוע, אבל החליט שלא להפסיק את הקרב למשך שניות ארוכות, שהרגישו כמו נצח, במיוחד על רקע הקריאות של השדרים "הוא גמור, הוא מעולף, תפסיק את הקרב!".

גם אוהדים ואנשי צוות מסביב לזירה קראו לשופט להפסיק את הקרב, אבל הוא ככל הנראה הניח שואסקס עדיין בהכרה ועדיין יש לו סיכוי להינצל, על אף שנחנק בלפיתה למשך שניות ארוכות. בהמשך, מאחר שהיה מעולף, לא הצליח להיכנע גם כאשר היה תחת לפיתת בריח של המרפק שלו - כאשר לפתי ואסקס חזר להכרה וסימן להפסיק את הקרב.

על פי עיתונאי ה-MMA הפופולרי אריאל הלוואני, בעל 1.3 מיליון עוקבים בטוויטר, "זו אחת התצוגות הכי גרועות בהיסטוריה של השיפוט. מה לעזאזל. הכי חסר אחריות שאפשר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

גם המארגנים התנצלו והודיעו: "אחד נתפקידיו החשובים של שופט הזירה הוא להגן על הלוחמים, והוא כשל בתפקידו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully