וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצענו לאמריקאים למכור את קנצפולסקי ולאיוס, יש הצעות"

24.3.2023 / 15:12

קבוצת הרכישה האמריקאית כועסת על הבעלים הנוכחיים של הפועל תל אביב שלא מכסים את גירעון המועדון, הם מנגד לא מבינים על מה המהומה: "ייכנסו בעונה הבאה יותר מ-5 מיליון שקל ממכירות שחקנים, לא נביא עוד כסף מהבית, הם יכולים לדלל אותנו, מה עוד הם צריכים?"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 1:2 על הפועל תל אביב/ספורט1

ההתכתשויות סביב קבוצת הרכישה האמריקאית של הפועל תל אביב לבין הבעלים הנוכחיים של הקבוצה, לפחות עד יוני הקרוב, האחים ניסנוב, מאיר תושב וזאב גרינברג, נמשכת. לאחר חילופי מכתבים בין הצדדים הם כבר פונים להתאחדות לכדורגל ולבקרת התקציבים ומבהירים כי ייתכן ולא יהיה כסף בקופת המועדון לשלם את המשכורות עד לתום העונה.

כל הסיפור כאן חוזר לגירעון שמשאירה ההנהלה הנוכחית, גירעון שהסכום המדוייק שלו יתברר רק בחודשים יוני-אוגוסט אך בכל מקרה מדובר בסכום של לפחות 5 מיליון שקל אותו האמריקאים לא מוכנים לקחת עליהם. האפשרות השניה, לדלל את האחוזים שנותרו לבעלים הנוכחיים קיימת, אך בשלב זה אין עדיין את המשקיעים שיזרימו כסף בתמורה לאחוזים האלה, ומנגד, לא ברור גם מה גובה הגירעון באופן סופי ולכן התמונה בעייתית.

דייוויד מינצברג הפועל תל אביב. דני מרון
האמריקאים זועמים. מינצברג/דני מרון

בהנהלה הנוכחית מבהירים שמשכורת חודש מרץ וכנראה גם אפריל ישולמו בוודאות אך מוסיפים עם עקיצה: "בעונה הבאה ייכנסו להם מעל 5 מיליון שקל נוספים רק ממכירת שחקנים, הם יכולים לדלל אותנו ביחס לגירעון, מה עוד הם רוצים? הצענו להם את המכירה של אל ים קנצפולסקי והישאם לאיוס, או לפחות אחד מהם, יש הצעות, גם הבקרה תגיד להם את זה. במצב כזה או שידאגו להביא משקיעים ואנחנו נדולל או שיימכרו שחקנים, אין דרך אחרת, גם הבקרה תגיד להם את זה, אנחנו לא נביא עוד כסף מהבית".

האמריקאים מצידם טוענים כי יוכלו להכניס משקיעים אם הגירעון היה ידוע, אך ללא קשר, הם חוזרים ואומרים כי הנושא עקרוני והדרישה שלהם היא לעמידה בהסכם שנחתם, לפיו הם אמורים לקבל את הקבוצה ללא גירעון ומבלי שיימכרו שחקנים מהסגל, מה גם שלאיוס וקנצפולסקי הם חלק משחקני העתיד של המועדון. נראה כי הצדדים ימשיכו להתכתש עד הקיץ, כשבסופו של דבר מישהו יצטרך להביא כסף או ששחקנים יימכרו, אין פיתרון אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully