וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין חוששים מהסתבכות מיותרת בקרבות התחתית: "צריכים את הקהל"

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 8:27

אכזבה בבני סכנין אחרי ה-2:2 מול בני ריינה: "מפסידים נקודות במשחקים שחייבים לנצח". הקהל הגיע במספרים נמוכים: "תריך אנרגיות כמו מול בית"ר"

תקציר: בני סכנין - בני ריינה 2:2/ספורט1

אכזבה וביקורת עצמית בבני סכנין אחרי התיקו 2:2 מול בני ריינה. בקבוצה כבר הרגישו את הניצחון על היריבה בדרבי של המגזר הערבי, אך ספגו שער בדקות הסיום וסיימו את המשחק רק בתיקו. "זה סיפור כל העונה שלנו", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו חוטפםים שערים לא מחויבי המציאות ומפסידים נקודות במשחקים שאנחנו חייבים לנצח. למזלנו הפער מהקו האדום גדול אז יחסית אנחנו בחוף מבטחים".

שחקן בני סכנין בירם כיאל עם שחקן בני ריינה עבדאללה ג'אבר. קובי אליהו
חבל להסתבך סתם. סכנין/קובי אליהו

למרות הדברים הללו, בהנהלה ובצוות המקצועי יבהירו לשחקנים שכדי להיות רגועים הם חייבים לרשום ניצחון במשחק הקרוב כשכעת הם אומנם רחוקים מהקו האדום אך אם יגיעו נינוחים מדי הם יכולים להיגרר מבלי לשים לב אל מאבקי ההישרדות.

בניגוד למשחק מול בית"ר ירושלים הקהל המקומי הגיע במספרים נמוכים אתמול ובקבוצה משוכנעים שגם לזה יש השפעה. "נגד בית"ר רק האנרגיות של הקהל הביאו את הניצחון והטירוף", קבע שחקן בסכנין, "אם כל משחק היה כמו מול בית"ר, דוחא היה מבצר שלנו. אנחנו צריכים את הקהל אבל ברור שבשביל שהם יבואו היינו צריכים להציג יכולת טובה העונה ולא עשינו את זה במרבית המשחקים".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully