וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אף מימוש האופציה: שועה ובית"ר צפויים להיפרד בקיץ

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 6:46

השחקן מכוון לחוזה גבוה בחו"ל כאשר הכיוון הוא ארצות הברית, המזרח והאמירויות אך אין עדיין הצעה קונקרטית. בית"ר תשמח לדמי העברה, אך לא תאפשר לו לעזוב כשחקן חופשי. מו"מ מתקדם עם ניקולאסקו על חוזה ארוך טווח

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 1:2 על הפועל תל אביב/ספורט1

בית"ר ירושלים אמנם מימשה אתמול (ראשון) את האופציה על ירדן שועה לעונה נוספת, אך שני הצדדים מעריכים כרגע כי השחקן יימכר בקיץ. הדבר הראשון שצריך לקרות מצד שועה הוא למצוא קבוצה מחו"ל שתיתן לו חוזה גבוה וגם תסכים לשלם לבית"ר דמי העברה, כאשר הכיוון הוא ארצות הברית, המזרח והאמירויות.

במידה שלא תימצא קבוצה כזאת, שועה ירצה להשלים את העונה בבית"ר ולהמשיך הלאה כשחקן חופשי, אך במצב כזה בית"ר לא תסכים שישחק ותדרוש ממנו שיחתום על חוזה מעבר לעונה הבאה, וכאן הצדדים יצטרכו להיכנס למו"מ מחודש כאשר הסיכוי שיחתום על חוזה חדש הוא אפסי כשהשחקן ומקורביו מדברים על רצון להרוויח שכר של 350-400 אלף יורו בעונה הבאה.

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
צפוי לעזוב את בית"ר למרות מימוש האופציה. שוער/מאור אלקסלסי

בכל מקרה, על אף שבסביבתו של שועה מדברים על כך כי מימוש האופציה אינו חוקי, מדובר בתהליך סבוך כדי שיוכל להשתחרר מבית"ר ללא פיצוי וכרגע גם סוכניו בעד למצוא פיתרון בו תימצא קבוצה שתקלוט אותו ותשלם לבית"ר דמי העברה ראויים, אך בשלב הזה אין משהו קונקרטי על הפרק.

בנוגע לניקולאסקו, שהגיב להודעת בית"ר על מימוש האופציה על שועה ב"נחשו מי הבא בתור?", המולדבי בשיחות על מו"מ למספר שנים, כאשר בבית"ר מתכוונים להשאירו במועדון לפחות עוד שנה, אלא אם תגיע הצעה שקשה מאוד יהיה לסרב לה.

אגב, בבית"ר מתלבטים אם לממש את האופציה לעונה נוספת על טרזיה תומא. זאת בשל הירידה המשמעותית ביכולת של הקשר. במועדון מאמינים כי צירוף קשר אחורי בעמדה מספר 6 תשנה את כל הקישור ותסייע גם לתומא בעונה השנייה שלו, אך בשל מגבלת הזרים והקושי למצוא שחקנים איכותיים, ישנה התלבטות לגבי הקשר מחוף השנהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully