וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר חשף בפני אוהדי מכבי חיפה: "אמרתי לשחקנים שזה לא יכול לקרות"

17.3.2023 / 8:11

המאמן הגיע לאירוע לציון 20 שנה להקמת ארגון "הקופים הירוקים" ובנאומו סיפר על השיחה אחרי התיקו נגד חדרה: "אי אפשר לא להילחם עבור קהל כזה"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

ארגון האוהדים של מכבי חיפה, "הקופים הירוקים", ערך אתמול (חמישי) אירוע כחלק מחגיגות 20 שנים להיווסדו. האירוע כלל הופעה של להקת 'חוות מזור' שמורכבת מאוהדי הקבוצה ושרה את שירי האוהדים מהיציעים, אבל לשיאו הגיע כאשר המאמן ברק בכר נאם וחשף את אחת משיחותיו עם שחקני הקבוצה.

אוהדי מכבי חיפה. אריאל שלום
ברק בכר לא שוכח את התמיכה גם בשיא המשבר/אריאל שלום

בכר הגיע לאירוע וכאשר נאם בפני האוהדים חשף: "אני מעריך את כל הקהל. אתם אלו שגורמים לנו להרגיש בבית בכל מגרש בארץ. אחרי המשחק נגד חדרה, כשראיתי שמילאתם את האצטדיון, כינסתי לשיחה את כולם ואמרתי להם שמה שהיה כאן לא יקרה שוב העונה", המשיך המאמן והחמיא לאוהדים על התמיכה גם בתקופה קשה יותר, "אמרתי להם שאני לא הולך לתת לקהל הזה לחזור מאוכזב שוב כמו שהוא חזר מול חדרה".

בכר המשיך להבהיר עד כמה הייתה חשובה תמיכת הקהל כשהצהיר: "אמרתי לשחקנים שלא יקרה יותר שהקהל יתאכזב ממשחק שהוא לא ראה בו לחימה, גם אם נפסיד הקהל צריך לראות שיש מי שנלחם ומנסה".

בעניין אחר, בקבוצה משלימים את ההכנות למפגש מחר מול מ.ס. אשדוד. צ'ארון שרי ערך אתמול אימון ואם ישלים היום אימון ויחוש בטוב, הוא צפוי לפתוח בהרכב. שון גולדברג התאמן גם כן, אך הוא בספק גדול למשחק וההערכה היא שלא יפתח בכל מקרה, כך שדילן בטובינסיקה ועבדולאי סק יעלו במרכז ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully