וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר נערכת ל"משחק על כבוד של מועדון". לאיוס עשוי לפתוח מנגד

17.3.2023 / 10:11

שבועיים אחרי ה-3:1, נפגשות השתיים בפלייאוף התחתון. פריידיי ישוב לסגל של אבוקסיס. הבעלים האמריקאים לא מעוניינים למכור את לאיוס, סילבס: "הסקנו את המסקנות ממכבי חיפה" (שבת, 19:30, ספורט4)

מחזור 27הסתיים18/03/2023
בית"ר ירושלים
  • מורוזוב (62)
  • עדי (83)
1:2
  • (49, גול עצמי) כהן
הפועל תל אביב
תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תפתח מחר את משחקי הפלייאוף התחתון במשחק ביתי נגד הפועל תל אביב (שבת, 19:30, ספורט4). כזכור, רק לפני שבועיים ניצחו האדומים בטדי 3:1 במשחק שלמעשה גמר לבית"ר את הסיכויים לסיים בפלייאוף העליון וגרם לאכזבה גדולה בבית"ר בעקבות זאת.

בניגוד למשחק הקודם, בו אוהדי בית"ר רכשו את כל 20 אלף הכרטיסים שהוקצו להם, לא צפויים יותר מ-12 אלף אוהדי הקבוצה מחר, אך במועדון מדברים על כך כי הניצחון חשוב מעבר לנקודות וההכנה לגביע ואמרו: "יש משחקים שהם על כבוד של מועדון וקהל, במיוחד אחרי מה שהיה כאן לפני שבועיים, כל שחקן צריך להבין את זה".

ירדן שועה ימשיך להיעדר, ולמעשה אין לבית"ר יותר מדי אופציות לשינוי. פרד פריידיי צפוי לחזור לסגל לאחר שנעדר בסכנין עקב פציעה. דנילו אספרייה ימשיך לצד יון ניקולאסקו בהתקפה, כשגם תמיר עדי בתמונת ההרכב. המאמן יוסי אבוקסיס שוחח עם השחקנים ובמועדון מנסים להרים את האווירה, גם בידיעה שהקבוצה תצטרך לחזור לכושר טוב יותר עד לחצי גמר הגביע.

שחקני בית"ר ירושלים פרד פריידיי, מקס גרצ'קין, אור זהבי. דני מרון
ישוב לסגל. פריידיי/דני מרון

הפועל תל אביב

חיים סילבס יתרגל היום את ה-11 שיפתחו. אל ים קנצפולסקי המוצהב ייעדר, הישאם לאיוס נמצא בתמונת ההרכב, כאשר בקבוצת הרכישה האמריקאית הבהירו שוב השבוע כי על אף רצון ההנהלה הנוכחית למכור אותו על מנת לכסות את הגירעון, בשלב זה האפשרות לא על הפרק.

"תמיד מרתק להגיע לטדי", אמר סילבס. "נגיע לעשות את העבודה שלנו, ההכנות היו קצרות יחסית בגלל שהמשחק עם מכבי חיפה היה בשני, לא היה לנו יותר מדי זמן להתארגן, עשינו מה שצריך כדי להגיע מוכנים. לגבי מכבי חיפה, הסקנו את המסקנות, הדברים היותר טובים והפחות טובים, שהטובים יותר יישארו והפחות טובים ישתפרו. יש קצת ספקות לגבי בולייביץ' ולמקין שסוחבים פציעות קטנות, פרט לכך נגיע כקבוצה ונעשה את כל מה שצריך להביא נקודות מטדי".

יהב גורפינקל הוסיף: "זה הכנות קצת שונות בגלל השריפה במתחם, אנחנו עוברים ממגרש למגרש וזה לא אידיאלי אבל אנחנו נבוא מוכנים וניתן 100 אחוז. המשחק הקודם יכול לתת לנו יותר אנרגיות וחיוביות אבל אין קשר בין המשחקים, נבוא עם מה שיש לנו להביא יכולת טובה ולנסות להוציא תוצאה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הישאם לאיוס שחקן הפועל תל אביב חוגג שער. דני מרון
עשוי לפתוח. לאיוס/דני מרון

טריוויה

* המאזן ב-125 מפגשי הליגה בין היריבות הוותיקות עד כה: 37:53 להפועל תל אביב בניצחונות, ועוד 35 תוצאות תיקו.

* בית"ר ירושלים לא ניצחה ב-10 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות, ובשישה מהם לא כבשה.

* הפועל תל אביב תנסה לנצח את בית"ר ירושלים בפעם החמישית ברציפות בליגה. הרצף הנוכחי הוא כבר הארוך ביותר בין הקבוצות מאז שמונת הניצחונות הרצופים של האדומים בין השנים 2001-2003.

* בית"ר מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים (בתחילת העונה היו לה ארבעה ברצף) ומציגה את ההגנה הגרועה בליגה עם 47 שערי חובה.

* הפועל תל אביב ניצחה בשני משחקי החוץ האחרונים שלה. באמצע העונה שעברה היה לה רצף של שלושה ניצחונות כאורחת, כשהשלישי היה 0:2 על בית"ר בטדי.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: טדי
קהל: 8961

משחקי המחזור ה-27:

שבת, 15:00: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (ספורט2)
שבת, 17:30: מכבי תל אביב - מכבי נתניה (ספורט2)
שבת, 18:30: הפועל חדרה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד

ראשון, 19:00: בני סכנין - מכבי בני ריינה
ראשון, 20:15: הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully