וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות שרצקי? שר הספורט מנסה לשנות את מדיניות רשות המיסים בנוגע לספורט

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 19:26

מיקי זוהר מעוניין להגיע להסכמות עם רשות המיסים על שינוי מדיניות והקלות לתורמים ובעלי קבוצות ספורט: "אני אכן מנסה לסייע לכל אלו שתורמים לעולם הספורט"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:2 על עירוני קרית שמונה/ספורט1

משרד הספורט בראשותו של שר הספורט מיקי זוהר מנסים להוביל לשינוי מדיניות של רשות המיסים בנוגע לגביית מיסים מאנשי עסקים התורמים לספורט ומבעלי קבוצות ספורט . כידוע, בין הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שרצקי לבין רשות המיסים מתנהל משפט. וזאת בשל דרישה של רשות המיסים לתשלום של המועדון בטענה ששחקנים ואנשי צוות שלא שולמו עליהם מיסים, לא היו זכאים לכך בשל העובדה שכתובתם לא הייתה בעיר הצפונית.

איזי שרצקי, בעלי עירוני קרית שמונה. שלומי גבאי
שר הספורט יתערב לטובתו? איזי שרצקי/שלומי גבאי

יחד עם זאת, כידוע, שרצקי דורש מכל השחקנים והצוות להתגורר בקרית שמונה ובאזור העיר. לאחרונה הציע בית המשפט פשרה, אך ברשות המיסים לא הסכימו לפשרה והציעו פשרה אחרת מבחינתם שלא התקבלה גם כן. כעת מחכים בקרית שמונה וברשות המיסים להחלטת בית המשפט העליון, כאשר שר הספורט מיקי זוהר עודכן באופן אישי ואף שוחח עם הבעלים של קרית שמונה בנושא.

בקרית שמונה מצפים מזוהר אכן לסייע בנושא זה אך לוואלה! ספורט נודע שזוהר מעוניין לקחת את העניין שלב קדימה ולהגיע להסכמות עם רשות המיסים על שינוי מדיניות והקלות לתורמים ולבעלי קבוצות ספורט וזאת כדי לעודד השקעה של גורמים חיצוניים ועסקיים בספורט הישראלי.

השר מיקי זוהר אישר את הידיעה לוואלה! ספורט ואמר: "אני אכן פועל כדי לשנות את המדיניות של רשות המיסים לכל אלו שתורמים לעולם הספורט מדי שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully