וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש יכול להוביל את מכבי לפיינל פור ביורוליג: הטור של דני דבורין

14.3.2023 / 13:40

בעקבות הניצחון על אנאדולו, נזכר דני דבורין בהצגות הגדולות שהיו בתקופתם של שאראס ופארקר • הטור של דני דבורין

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 14.3/ספורט1

אין ספק שהשבוע האחרון היה של עודד קטש. מאמן מכבי תל אביב בכדורסל הוביל אותה לשני ניצחונות גדולים על פנרבחצ'ה ואנאדולו אפס, שנחשבו למכשולים בלתי עבירים. מבחינתו של קטש הם הגיעו בעיתוי מושלם.

כל מי שעוקב אחר מכבי, יודע שלא חסכו ממנו ביקורות על הדרך שבה הוא מנהל את משחקיה ביורוליג. משום מה, פחות דיברו על כך שלוקח זמן עד שהרכב של שחקנים חדשים הופך לחבורה מגובשת, הפועלת כיחידה אחת. לעודד הייתה הסבלנות ועכשיו יתכן מאד ששני המשחקים האחרונים יהיו אלה להם ציפו המאמן ואוהדי הקבוצה.

פנרבחצ'ה, שהגיעה ליד אליהו, נתקלה בקיר בלתי עביר, איבדה את הראש, והפסידה בתוצאה 78:74. אחר כך, באיסטנבול, המתינה אנאדולו אפס לצהובים. קטש ושחקניו לא התרשמו מאלופת היורוליג, והנחילו לה מפלה ניצחת ובלתי נשכחת. התוצאה 64:86 מדברת בעדה. מפגן האיכות בניצוחם של לורנזו בראון, וייד בולדוין ובונזי קולסון, בתוספת קטלנית של ג'ון דיברתולומיאו, הפתיע אפילו את אוהדי מכבי תל אביב. הייתה זו הצגה שתיזכר לשנים רבות, ועודד קטש רשם בה את הניצחון המרשים ביותר שהשיג כמאמן.

ההצגה הגדולה הזכירה לי את משחקיה המפוארים של מכבי תל אביב בתקופתם של שאראס ופארקר, בזכייתם בגביע האלופות של אירופה. זה שנים שלא ראינו אותה כך, עד ההתפוצצות המדהימה ביום שישי באיסטנבול. עודד קטש רשאי להתגאות בניצחון הכפול והמרשים, שנולד בתוך 48 שעות, וזה בדיוק הזמן לא להוריד את הרגל מהדוושה.

ביום חמישי הקרוב תגיע להיכל הספורט ביד אליהו קבוצת באסקוניה הספרדית, שכמובן מודעת לקו העלייה הבולט של בעלת הבית. למכבי תהא זו ההזדמנות להוכיח שאין מקריות בניצחונותיה המרשימים על פנרבחצ'ה ועל אנאדולו. עכשיו, יותר מתמיד, מקום בשמינייה הראשונה של טבלת היורוליג נראה בהישג היד, ותאמינו: מותר לחשוב אפילו על הפיינל פור, שכן התיאבון בא עם האוכל. עד אז ישמח עודד קטש לצרף את באסקוניה, כבר השבוע, לרשימת המובסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully