וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב חולמת להפתיע וחוששת: "מכלום אפשר להסתבך"

13.3.2023 / 13:16

האדומים יארחו את מכבי חיפה (20:30) וינסו להתרחק מהקו האדום. השחקנים נלחמים על הישארות בליגה, וגם במועדון בעידן החדש

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 12.3/ספורט1

הפועל תל אביב תארח הערב את מכבי חיפה שהמטרה של חיים סילבס והשחקנים היא להוציא לפחות נקודה ולברוח כמה שיותר ממאבקי התחתית. במועדון לא מקלים ראש במצב בתחתית ואומרים: "מכלום אפשר להסתבך, בפלייאוף התחתון שני הפסדים ואתה מוצא את עצמך משחק מירידה, צריך להביא נקודות כמה שיותר מהר ולגמור עם זה".

לגבי המשחק הערב, סילבס ישמור על אותו המערך, כאשר דוד קלטינס צפוי להחליף את אל ים קנצפולסקי המורחק במרכז השדה וסתו למקין יפתח במקומו של קלטינס כבלם בצד ימין. בחלק הקדמי קייס גאנם צפוי לפתוח ב-11 לאחר שהחלים מפציעה, כאשר גם הישאם לאיוס תורגל אך אמור לפתוח על הספסל.

מעבר לרצון להתרחק ממאבקי הירידה והיוקרה של המשחק, בעקבות העברות זכויות הניהול לקבוצת הרכישה האמריקאית בראשות האחים מינצברג, יש לכך שחקן ושחקן מוטיבציה נוספת להוכיח כי הוא ראוי להישאר במועדון, כאשר שחקנים אומרים בכנות כי "עם מה שהלך כאן השנה להרבה שחקנים לא היה איכפת לא להישאר בהפועל, אבל כולם מריחים עכשיו משהו חדש ורוצים להיות חלק מזה, למרות שברור שהרבה לא ימשיכו".

קייס גאנם שחקן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
מנקודות האור של העונה. לאיוס/מאור אלקסלסי

שביעות הרצון הגדולה ביותר בצד המקצועי בטדי הייתה מחזרתו של הישאם לאיוס. הקשר אמנם חזר לכמה דקות כבר במשחק ההפסד נגד מ.ס אשדוד, אך כניסתו נגד בית"ר ירושלים עשתה את השינוי והוכיחה לא בפעם הראשונה שמדובר באחד השחקנים האיכותיים בליגת העל. האחים ניסנוב הבהיר לקבוצת הרכישה האמריקיאית כי יש הצעות על השחקן ובמכירתו ניתן לסגור את הגירעון אך בשלב זה קיבלו תשובה שלילית, אלא אם יהיה מדובר בהצעה שלא ניתן לסרב לה.

גם בנוגע לקייס גאנם. השחקן אמנם עובר פציעות תכופות והאדומים נאלצו להסתדר ללא חלוץ במשך תקופה ארוכה, אך עדיין, כשהוא כשיר ועומד לרשות המאמן, הוא אחד משחקני ההתקפה הדומיננטיים בליגה, עם הגב לשער, טכניקה ומשחק חכם שמפנה שטחים לאלן אוז'בולט ושחקני הקישור שבאים מאחור. בעונה הרעה הזאת של האדומים, הם קיבלו שני שחקנים שיכולים לעזור להם מאוד בשנים הבאות, לאיוס וגאנם.

מי שאמור להמשיך לקבל קרדיט בהרכב הערב הוא הרוויה איליץ'. הקרואטי חתם בינואר והמתין שבועיים עד לרישומו בהתאחדות, הוא התבקש לעבור להפועל רמת גן או ראשון לציון וסירב ואחרי שהראו לו את הדרך החוצה, הפך לשחקן הרכב בשבועות האחרונים וגם כבש את השער הראשון בטדי.

איליץ' נחשב בגיל נוער לכישרון גדול ולאחר מכן נעלם בליגה השנייה בקרואטיה, אך נראה שאת ההזדמנות המחודשת שהוא מקבל מהפועל תל אביב הוא לוקח בשתי ידיים ונלחם על הקריירה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully