וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי החולה ייעדר נגד הפועל תל אביב, פיירו צפוי לפתוח בחוד

13.3.2023 / 15:41

קשר מכבי חיפה חולה ולא נכלל בסגל למשחק הערב (20:30). ג'אבר צפוי לפתוח במרכז המגרש, בקבוצה ביקשו מחזיזה, קורנו וסק לא להתייחס לסכנה של צהוב חמישי: "שחקו רגיל, אל תיזהרו מכרטיס"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 12.3/ספורט1

במכבי חיפה השלימו את ההכנות למשחק הערב (שני, 20:30) מול הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד, אבל יעלו לכר הדשא ללא צ'ארון שרי. הקפטן חולה, לא הגיע לבית המלון לקראת ההתמודדות ולא יכלל בסגל. מי שיתפוס את מקומו במרכז המגרש הוא מחמוד ג'אבר ופרנזי פיירו יוצב בחוד אחרי שההיעדרות של שרי "פתחה" עמדה לשחקן זר נוסף בהרכב.

שלושה שחקנים חשובים מאוד בקבוצה נמצאים במרחק כרטיס צהוב אחד מהרחקה ואם יספגו הערב, ייעדרו מהמשחק נגד הפועל באר שבע: עבדולאי סק, דולב חזיזה ופייר קורנו.

השלושה צפויים לפתוח הערב, אך בחיפה הבהירו שלא יהיו "חישובים" והשחקנים התבקשו לשחק בצורה רגילה מבלי "להיזהר". "המשחק הערב לא פחות חשוב משום משחק אחר", אמר שחקן בקבוצה, "ברור שאנחנו רוצים את שלושתם במשחק מול באר שבע, אבל תהיו בטוחים שכולם ישחקו באופן רגיל הערב כי ניצחון צחון על הפועל תל אביב הוא קריטי, בעיקר אחרי הניצחון של באר שבע אתמול".

צ'ארון שרי, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יישאר בחוץ. שרי/מאור אלקסלסי

בקבוצה ממשיכים להתפעל מהנתון לפיו מעל 11 אלף צופים ירוקים ינכחו הערב במשחק בבלומפילד.

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את מכבי חיפה (והפועל חיפה) לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים בדרבי. הדיון יתקיים ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully