וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שת"פ של שנים: מכבי חיפה תתנתק מהמועדון בנהלל

10.3.2023 / 9:30

שיתוף הפעולה שעזר לגדל שחקנים בכירים כמו חמודי כנעאן ועאיד חבשי, יסתיים בתום העונה בעקבות "החלטה קורעת לב" של נהלל. העמותה אליה משתייך רן בן שמעון תהפוך לאחראית על הצד המקצועי

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:4/ספורט1

שיתוף הפעולה בין מכבי חיפה מועדון הכדורגל בנהלל יגיע לסיומו בסוף העונה. עמותה חדשה אליה משתייך מאמן מ.ס אשדוד רן בן שמעון, צפויה להיות האחראית על הניהול המקצועי בנהלל.

מכבי חיפה ניהלה את המועדון בנהלל והתייחסה אליו כאל קבוצת בת לכל דבר. שיתוף הפעולה שנשמר במשך שנים ארוכות סייע למועדון בנהלל לגדל שחקנים רבים, כולל שחקנים שהשתלבו בליגת העל, בראשם כוכב מ.ס. אשדוד חמודי כנעאן ובלם עירוני קרית שמונה עאיד חבשי.

בחודשים האחרונים החליטו בנהלל לסיים את ההתקשרות בעקבות מגבלות מההתאחדות, שמאפשרת לקבוצת נוער אחת בלבד מאותו מועדון לשחק בליגה הבכירה. למכבי חיפה כבר יש כידוע קבוצה משלה בליגת הנוער, ולכן בנהלל חתרו לפרידה.

שני הצדדים הבהירו שהפרידה נעשתה ברוח טובה וללא פיצוץ ביחסים. בסוף השנה שני הצדדים ייפרדו, וחיפה עשויה לקלוט לשורות מחלקת הנוער שלה בקצף חלק מהשחקנים הבולטים במועדון בנהלל.

המועדון בנהלל יהיה שייך אחרי הפרידה לעמק יזרעאל, ועדיין לא הוחלט מה יהיה שמו, אך כבר הוחלט על ידי מי הוא ינוהל. אם לא תתרחש תפנית דרמטית, העמותה אליה משתייך רן בן שמעון תנהל את המועדון. מאמן אשדוד ערך באמצעות העמותה בשנים האחרונות מחנה אימון באזור נהלל ובמועדון ראו את העבודה והתרשמו ממנה. לכן הוחלט לתת לעמותה זו לנהל את העניינים המקצועיים.

עאיד חבשי, שחקן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
שיתוף פעולה של שנים יסתיים בקרוב. עאיד חבשי/מאור אלקסלסי

גליה אלף, מנהלת כפר ויצו נהלל שמתקני האימונים נמצאים בבעלותו, אישרה את הידיעה ואמרה: "זו החלטה קורעת לב ולא פשוטה בכלל, כי באמת שיתוף הפעולה בינינו לבין מכבי חיפה מדהים. יש לי יחסים מעולים עם כל ההנהלה ועם המנכ"ל איציק עובדיה, אבל בסוף היינו צריכים לתת את המענה המלא לנערים שלנו. מכבי חיפה ניסתה לעשות הכל כדי להתגבר על ההגבלה, אך זה לא היה אפשרי ולכן דרכינו ייפרדו בסוף העונה. מכבי חיפה תרמה רבות לנהלל, אך בשל ההגבלה, יש לנערים תקרת זכוכית שפוגעת בהם. אין ספק שמכבי חיפה הקפיצה פה את המקום, אנחנו לא מתחרים איתם ולא תהיה קבוצת בוגרים למועדון, אנחנו בהחלט מאחלים ורוצים שמכבי חיפה יהיו וימשיכו להיות ראשונים בהכל. בנוגע לרן בן שמעון, אכן העמותה שלו צפויה לנהל את המועדון בכל מה שקשור לפן המקצועי. זה הגוף המקצועי שבחרנו לאור היכרות והתרשמות איתם. מעבר לזה, זה משהו שרן יצטרך לפרט".

גורם במכבי חיפה אמר לוואלה! ספורט: "רצינו להישאר בנהלל, זה פרויקט מיוחד שטיפחנו במשך למעלה מ-16 שנים. ההחלטה הייתה של ביה"ס והמועצה האזורית יזרעאל. במשך השנים גדלו שם שחקנים כמו עאיד חבשי, חמודי כנעאן, באסם זערורה ועוד רבים. את הטובים במחלקה נצרף לאקדמיה בקצף ומהאחרים ניפרד בחיבוק. נאחל להם בהצלחה. נקדם פרויקטים במחלקות נוער אחרות. אנו נמשיך להשפיע על הקהילה באופן חיובי ונתמוך בכל מקום שנוכל ושיעריכו את העבודה שאנחנו עושים".

במכבי חיפה העדיפו שלא להגיב באופן רשמי לידיעה. תגובתו של בן שמעון תובא לכשתתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully