וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה אירחה את עמותת "בית הגלגלים": "יש דברים חשובים מכדורגל"

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 12:29

העמותה הפועלת לטובת אנשים עם מוגבלויות התארחה באימון הירוקים. שחקני האלופה שיחקו עם כיסוי עיניים ועם אוזניות כדי לקבל טעימה מחיים של מוגבל פיזית, חזיזה: "מאוד נוגע ללב"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:4/ספורט1

מכבי חיפה אירחה הבוקר (חמישי) את אנשי עמותת "בית הגלגלים", שפועלת לטובת אנשים עם מוגבלויות, לפעילות משותפת. בין היתר, שיחקו שחקני האלופה עם כיסוי עיניים וכן עם אוזניות על מנת להבין את אורח החיים והמשחק ללא שימוש בחושים עיקריים. כמו כן, שיחקו חלק משחקני הירוקים בכיסאות גלגלים.

שחקני מכבי חיפה. שלמה וייס, מערכת וואלה
שחקני מכבי חיפה בכיסאות גלגלים/מערכת וואלה, שלמה וייס
דולב חזיזה, דיא סבע ושחקני מכבי חיפה. שלמה וייס, מערכת וואלה
רגעים מרגשים באימון האלופה/מערכת וואלה, שלמה וייס

יהודה פרידמן, מנכ"ל עמותת בית הגלגלים, אמר: "בשיתוף פעולה מדהים, ולא בפעם הראשונה, מכבי חיפה מארחת אותנו. השחקנים נותנים דוגמא ומופת לקבלה והכלת השונה. ידוע לכל שספורט זירה ערכית וחברתית ממעלה ראשונה והמסר שכולם שווים ולכולם יש מקום. אני מזמין את כל עם ישראל כדי לקבל טעימה מחיים של מוגבל פיזית וזה יכול לשנות מבט לחיים".

דולב חזיזה הוסיף: "שמחנו לארח את בית הגלגלים. אני גם הלכתי להתארח אצלם, יש דברים שיותר חשובים מכדורגל. לפעמים אתה מבואס ממשחק או לא בהרכב אבל אתה רואה את האנשים האלה ומקבל פרופורציה. ניסינו לשחק בלי לשמוע או בלי לראות וזה משהו מטורף, לי זה מאוד נוגע ללב ואני שמח שיש לנו הזדמנות להעניק אושר לאנשים כאלה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully