וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער העבר אפרים וימן הלך לעולמו בגיל 69

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 12:21

שחקן העבר שמזוהה עם הפועל ראשון לציון ולאחר פרישתו מילא כמה תפקידים מקצועיים במועדון, נכנע למחלה קשה. הלווייתו תיערך בבית העלמין ביהוד בשעה 12:00. בני שלום: "שוער שהיה כל כולו למען המועדון"

אבל בספורט בכלל ובהפועל ראשון לציון בפרט עם לכתו לעולמו של שוער העבר אפרים וימן, לאחר מחלה. הלוויתו של וימן, שהיה בן 69 במותו, תתקיים בשעה 12:00 בבית העלמין ביהוד.

וימן נחשב לגדול שועריה של הפועל ראשון לציון , ונציין כאן כי לפני קום המדינה שיחק בקבוצה יעקב חודורוב לפני שעבר להפועל תל אביב. וימן היה מהשוערים הגבוהים ביותר בכדורגל הישראלי, ושיחק בהפועל ראשון לציון בשנות השבעים והשמונים. הוא היה שותף להעפלה של הקבוצה בעונת 1978/80 לליגה העליונה לצדם של שמות נוסטלגיים כמו איתן שלום, נחום יעקבי, בן ציון פנקס ואלי מדואל.

בני שלום, שחקן העבר ששיחק עם וימן ספד לו: "הספקתי לשחק עם וימן, וגם לאמן אותו, הייתי הקפטן שלו. וימן כשוער שהתחיל במועדון בגיל 16 והיה בנוסף לגובהו 196 ס"מ גם אישיות מובילה. שוער שהיה כול כולו למען המועדון ואחד השחקנים הנערצים. שוער מודל לחיקוי. יום עצוב לכולנו".

וימן זומן מספר פעמים לסגל נבחרת ישראל, אבל לא רשם משחקים רשמיים מלבד משחקי ידידות . לאחר פרישתו שימש לאורך השנים בתפקידים בכירים בהפועל ראשון לציון והיה מאמן של בתי ספר לכדורגל לילדים.

בשנים האחרונות שימש וימן כמאמן הראשי של עמותת עילי, עמותה שמטרתה להעניק מסגרת עוטפת לילדים עם צרכים מיוחדים ולהעצים אותם באמצעות הכדורגל. וימן עמד בשער בליגה הראשונה במדי ראשון לציון בעונה הטובה בתולדותיה, עונת 1980/81, והיה חלק מריצה של 13 משחקים ללא הפסד, מתוכם שישה משחקים רצופים בהם לא ספג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully