וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטובינסיקה עשוי לפתוח על חשבון גולדברג. פיירו ישלם את המחיר?

8.3.2023 / 8:45

גולדברג בספק גדול להפועל תל אביב בשני, ובכר עשוי לוותר על אחד הזרים בהרכב כדי להחליפו. חזיזה, סק וקורנו במצב בעייתי: יצליחו להימנע מצהוב שיגרור היעדרות מול באר שבע ומכבי תל אביב?

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:4/ספורט1

אחרי הניצחון הגדול בדרבי, מכבי חיפה החלה בהכנות למשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני. במועדון מקווים שהקבוצה תייצר יציבות ותמשיך ביכולת שהציגה מול הפועל חיפה. אחד הלקחים שהופקו מהתקופה הלא טובה, היא שבמועדון לא רוצים להסתכל רחוק מדי.

לכן הפוקוס כעת הוא אך ורק על המשחק מול הפועל תל אביב, על אף הידיעה ששלושה שחקנים של האלופה נמצאים בסכנת היעדרות ממשית מהמשחקים מול הפועל באר שבע ומכבי תל אביב במסגרת הפלייאוף העליון. דולב חזיזה, עבדולאי סק ופייר קורנו ספגו ארבעה כרטיסים צהובים, ואחד נוסף במשחק מול הפועל תל אביב יגרום להם להיעדר ממשחק העונה מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור השני של הפלייאוף העליון.

גם אם השלושה יצליחו להימנע מצהוב נגד הפועל תל אביב, הם יהיו בסכנת הרחקה מהמשחק נגד מכבי תל אביב אם יספגו צהוב נוסף במשחק הפתיחה של הפלייאוף העליון.

דילן בטובינסיקה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יוריד את פיירו לספסל? בטובינסיקה/מאור אלקסלסי

במועדון נשמו לרווחה אחרי שהבדיקה של שון גולדברג הראתה שהשחקן לא סובל מפגיעה ברצועות. הבלם בכל מקרה גולדברג בספק גדול למשחק מול הפועל תל אביב ואם לא יוכל לשחק, דילן בטובינסיקה יחליף אותו. במקרה כזה, ברק בכר יצטרך לערוך לפחות עוד שינוי כפוי אחד בהרכב, ולוותר על אחד הזרים ב-11. ההערכה היא שבמקרה כזה פרנזי פיירו יהיה זה שישלם את המחיר ויאבד את המקום בהרכב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully