וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספרייה טען שנהמו לעברו, נקנס ב-2,000 שקל וספג הרחקה על תנאי

7.3.2023 / 18:09

הקולומביאני התלונן שקומץ אוהדי הפועל תל אביב נהם לעברו ושהוא לא פנה לשופט אחרי שמול מכבי חיפה התעלמו מדבריו, הדיין בחר להעניש

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

דנילו אספרייה נקנס ב-2,000 שקל וספג הרחקה על תנאי משני משחקים למשך שנה בעקבות החגיגה המתריסה שלו בהפסד של בית"ר ירושלים ביום ראשון להפועל תל אביב, כך פסק הדיין עו"ד ישראל שמעוני.

אספרייה התייצב היום בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל וטען שאוהדי הפועל תל אביב נהמו לו וקראו לו 'קוף', ולכן החליט לחגוג כפי שחגג: "קומץ של אוהדי הפועל תל אביב נהם לי, אז אחרי הבקעת שער רצתי לעברם והשמעתי נהמות של קופים. זו לא פעם ראשונה שזה קורה, ואני מקווה שזה ייפסק", אמר הקולומביאני והתייחס לטענותיו במשחק נגד מכבי חיפה, "לא פניתי לשופט כי במשחק נגד מכבי חיפה התלוננתי לשופט והוא לא עשה עם זה כלום".

אופיר קריאף חוגג עם דנילו אספרייה שער של בית"ר ירושלים. דני מרון
התלונן על נהמות, התריס ונענש. אספרייה/דני מרון

למרות דבריו של אספרייה, הדיין שמעוני טען בפסק הדין: "השחקן מודה כי עשה תנועה מתריסה לעבר קהל הפועל תל אביב לאחר שהבקיע, אך טוען כי האירוע היה בעקבות נהמות לעברו. בהודאתו זו מאשר השחקן התנהגות בלתי הולמת, שגם כן גם אם יש ממש בגרסתו, אין בנהמות קהל היריבה להתיר לו התנהגות מתריסה לעברם". יש לציין שאספרייה עמד לדין על אף שהאירוע לא צויין בדו"ח השופט. הוא כאמור נקנס ב-2,000 שקל וספג הרחקה על תנאי משני משחקים למשך שנה.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "תמוה - ואפילו די מביך, לשמוע את הטענות של השחקן דנילו אספרייה כנגד אוהדי הקבוצה. אחד השירים מהרפרטואר של אוהדי הפועל תל אביב, נפתח בקריאות עידוד - ומיד אחריהן מתחיל השיר "נרעיד את כל העיר. לא מדובר בנהמות, אלא בקריאות עידוד וחימום לקראת שיר אותו שרים האוהדים כבר למעלה מעשור. הטענה של אספרייה הזויה ומנותקת מהמציאות - ומוטב שיבדוק לעומק בטרם יטיח האשמות חסרות שחר נגד אוהדי הקבוצה, בכדי להצדיק את התנהגותו המתריסה - אשר גרמה להתלהטות יצרים במשחק שכבר היה טעון ממילא".

בבית"ר ביקשו להגיב להודעת האדומים ומסרו: "אף אחד לא אמור להבין שזאת התחלה של שיר, בעיקר שחקן זר. אין לקשור את האווירה המתוחה שהיתה לעניין ולא לעשות שימוש ציני. אולי הם רוצים שלמשחק הבא דנילו ילמד את השירים שלהם בעל פה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
נעאל חוטבא, בני ריינה, ליד אבוקה. מאור אלקסלסי
גם ריינה נענשה בבית הדין/מאור אלקסלסי

מועדונים נוספים שנקנסו היום בבית הדין היו מכבי חיפה ומכבי בני ריינה. האלופה נקנסה ב-7,000 שקל בעקבות כוס משקה שהושלכה לכר הדשא, אולם העונש שהושת קל מהרגיל בעקבות זיהוי ואיתור המשליך. לעומת זאת, בני ריינה נקנסה ב-25 אלף שקל עקב הדלקת אבוקות על ידי אוהדיה במשחק נגד סקציה נס ציונה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully