וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים וחולון נפגשות בטופ 16: "המשחק החשוב ביותר העונה"

6.3.2023 / 18:48

האדומים יארו את המפגש בליגת האלופות (שלישי, 19:30) ויוכלו להדיח סופית את היריבה. קרינגטון: "אין הרבה הפתעות שאפשר לשלוף". מני האריס יערוך בכורה מחודשת בסגול, דדאס יגיע לתמוך

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 6.3/ספורט1

הפועל ירושלים והפועל חולון ייפגשו מחר (שלישי, 19:30) בפעם השלישית בתוך חודש אחד, והפעם הארנה תארח את המשחק במסגרת הטופ 16 של ליגת האלופות. ב-18:30 ייפתח הפנינג פורים לטובת האוהדים.

האדומים רוצים ניצחון שלישי ברציפות על יריבתם המושבעת, ויודעים שהוא יקרב אותם באופן משמעותי לרבע הגמר. הסגולים שעומדים על מאזן 3:0 כבר הסתבכו בצרה צרורה, ורק ניצחון יוכל להותיר להם סיכוי כלשהו לשרוד ולשחזר את הישגי השנתיים החולפות במפעל האירופי.

כוכב השעה בירושלים הוא קאדין קרינגטון, שקלע את סל הניצחון בסיבוב הקודם בחולון וירה 16 נקודות ברבע האחרון כדי להוביל את הקבוצה לניצחון חוץ על הפועל תל אביב בליגת העל. "אני נותן למשחק לבוא אליי, ומנסה לשחק קבוצתי, יכול להיות שהפעם יהיה זה תורו של מישהו אחר", אמר קרינגטון. "צפינו הרבה בחולון העונה ואנחנו יודעים מה כולם עושים. אין הפתעות שאפשר לשלוף בשלב הזה של העונה. אם האוהדים יביאו את האנרגיה הקבועה שלהם, אנחנו נהיה בסדר".

קאדין קרינגטון הפועל ירושלים. דני מרון
ימשיך לככב? קרינגטון/דני מרון

חולון התאמנה באולמה, אבל כדי בכל זאת ליצור אווירה של משחק אירופי, יצאה אחר הצהריים למלון בבירה. מני האריס יערוך בכורה מחודשת במדים הסגולים וניב משגב אמור לשוב לפעילות, כשרק פרדי בורדיון ייעדר.

"זה המשחק החשוב ביותר שלנו העונה", אמר הקפטן כריס ג'ונסון. "אנחנו יודעים מה מונח על הפרק. לא יהיה קל, אבל אם נשמור על ריכוז ונישאר יחד במשך 40 דקות - ננצח".

500 אוהדי חולון צפויים לעודד ביציעי הארנה, ובמהלך הערב יצטרף אליהם אחד נוסף: מאמן הקבוצה לשעבר סטפנוס דדאס, שיגיע מחר לישראל עם קבוצתו הנוכחית פנרבחצ'ה, מתכוון להגיע לארנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully