וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה מעודדת: "יש כאן חבורה שתעשה הכל כדי להישאר בליגה"

5.3.2023 / 11:00

החזרה מפיגור כפול ב-2:2 מול נתניה נתנה לצפוניים ביטחון: "אם היינו מראים אופי כזה כל העונה, היינו במקום אחר". מחמאות לדראפיץ': "מתאים כמו כפפה ליד"

תקציר ה-2:2 של עירוני קרית שמונה מול מכבי נתניה/ספורט1

מחמאות בעירוני קרית שמונה לשחקני הקבוצה על החזרה מפיגור כפול מול מכבי נתניה, במשחק אתמול (שבת) שהסתיים ב-2:2. לפני המשחק קיוו בקבוצה לנצח, אך לאחר הפיגור הכפול המוקדם במועדון החמיאו גם לשחקנים וגם לצוות על האופי שהוכיחו. "אם היינו מראים אופי כזה לאורך כל העונה, היינו במקום אחר", אמר גורם בקבוצה, "כולם ציפו שנתרסק אחרי פיגור כל כך מוקדם, אבל השחקנים הראו שיש כאן חבורה שתעשה הכל כדי להישאר בליגה".

אובדן שתי הנקודות אמנם החזיר את בני ריינה למספר נקודות זהה כמו של קרית שמונה, אך הקבוצה של סלובודן דראפיץ' עדיין מעל הקו האדום בזכות הפרש שערים עדיף.

מאמן עירוני קרית שמונה, סלובודן דראפיץ'. ברני ארדוב
"מתאים כמו כפפה ליד". דראפיץ'/ברני ארדוב

בקבוצה החמיאו לדראפיץ' שהכניס רוח חדשה בקבוצה. "סלובו מתאים כמו כפפה ליד עבורנו", אמר שחקן בכיר בקבוצה, "האמונה חזרה אלינו, עכשיו יהיו 9 משחקים של מלחמת עולם".

קרית שמונה תפגוש את הפועל באר שבע ביום ראשון הבא, ובקבוצה משוכנעים שלמרות הפערים, הם לא מתכוונים לוותר ויגיעו על מנת להפתיע. דראפיץ' יקבל בחזרה את מוחמד שכר שנעדר בשל צהובים. שכר צפוי לחזור ישירות להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully