וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין משוכנעים: "מן הראוי שגד עמוס יוזמן לנבחרת ישראל"

5.3.2023 / 10:57

השוער סחט מחמאות אחרי עוד משחק טוב, הפעם לעיני המאמן הלאומי אלון חזן: "הוא אולי בכושר הכי טוב בליגת העל"

תקציר ה-1:1 של מ.ס. אשדוד מול בני סכנין/ספורט1

תחושות מעורבות בבני סכנין אחרי ה-1:1 אתמול (שבת) נגד מ.ס אשדוד. מצד אחד בסכנין היו מרוצים מנקודה בחוץ נגד יריבה חזקה, אבל מצד שני נשמעה ביקורת על כך שבמחצית השנייה במקום לנסות ולהגדיל את היתרון, הקבוצה הלכה אחורה. "במחצית הראשונה עשינו את המעברים כמו שצריך וניצלנו את מערך שלושת הבלמים כדי שהמגינים יעזרו להתקפה. ככה גם הגיע הגול הראשון", אמרו, "במחצית השנייה התחושה הייתה שכל מה שאנחנו מנסים לעשות זה הגנה".

בקבוצה המחמיאו למגן פביאן ספורקסלדה, גם על השער שכבש ובייחוד על החזרה שלו לעניינים. "אני שמח לעזור לקבוצה, זה לא משנה הגנתית או התקפית", אמר המגן הסורינאמי, "אין איזו נקודה שאפשר לשים עליה את האצבע ספציפית למה לא הצלחנו העונה. לא היה אירוע אחד שגרם לעונה הזו. הפסדתי את חצי העונה הראשונה, אבל יש לנו שחקנים איכותיים. גם היום שמסתכלים על המשחק - היו לנו צ'אנסים במחצית הראשונה. במחצית השנייה לא הראינו אומץ כי נתנו לאשדוד הרבה שטחים".

שחקני בני סכנין. לירון מולדובן
תחושות מעורבות. שחקני סכנין אתמול/לירון מולדובן

גם המגן השמאלי אבו דוסו ושחקן ההתקפה ניקולאו קרדוסו זכו לשבחים. "זה שקרדוסו היה מחוץ לסגל במשחק הקודם היה כי לפעמים מאמן רוצה לתת 'סטירה' ולרענן שחקן", אמר קובי רפואה בסיום, "כמובן שאנחנו רוצים וצריכים אותו בהרכב כי הוא שחקן מצוין".

שחקן נוסף שקיבל מחמאות הוא גד עמוס ובסכנין מצפים שמאמן הנבחרת אלון חזן יזמן את השוער לנבחרת. חזן נכח אתמול במשחק וראה את עמוס מציג יכולת גבוהה וגם הודף פנדל. "גד אולי בכושר הכי טוב בליגת העל", אמר גורם בסכנין, "מן הראוי שיזמנו אותו לנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully