וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו פאני, שרי ואצילי צפויים לפתוח בדרבי. גם קורנו מיועד ל-11

3.3.2023 / 9:50

במכבי חיפה מנסים להוריד לחץ אחרי ההדחה מהגביע ובכר מתכנן לפתוח עם הכוכבים בדרבי בשני. בטובינסיקה עשוי לאבד את מקומו בהרכב. השחקנים משדרים ביטחון: "בסוף אנחנו תלויים בעצמנו, אסור להתעסק בכל הדברים מסביב"

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על מכבי חיפה לאחר הארכה ברבע גמר גביע המדינה/ספורט1

אחרי שזכו ליום חופש, יחזרו היום (שישי) שחקני מכבי חיפה לאימונים בצל המשבר המתמשך וההדחה מגביע המדינה. בקבוצה מנסים להכניס את השחקנים לפרופורציות ולהוריד לחץ לקראת הדרבי מול הפועל חיפה ביום שני. ברק בכר צפוי לעשות כמה שינויים לעומת ההרכב שפתח מול מכבי נתניה, כשמוחמד אבו פאני יפתח אם ירגיש כשיר במאת האחוזים, וגם צ'ארון שרי ועומר אצילי צפויים להיכלל ב-11.

גם פייר קורנו שחוזר מפציעה צפוי לפתוח בהרכב, מה שיחזיר את הקבוצה ככל הנראה לקו של ארבעה שחקני הגנה. במקרה כזה, ההערכה היא שמי שיאבד את מקומו בהרכב הוא דילן בטובינסיקה. בחיפה מבינים את המשמעות הכפולה של המשחק. האחת היא שמירת ההגמוניה והיוקרה העירונית, והשנייה היא שמירה על פער של לפחות 4 נקודות מהמקום השני. "בסוף אנחנו עדיין במקום ראשון ותלויים רק בעצמנו", אמר שחקן בקבוצה, "אסור לנו להתעסק בכל הדברים מסביב אלא רק בעצמנו ובאיך נשפר את הרמה".

עומרי גנדלמן שחקן מכבי נתניה מול פייר קורנו שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
חוזר להרכב. קורנו/ברני ארדוב

הקבוצה בישרה על מכירה של כל הכרטיסים שהוקצו לאוהדי הקבוצה לדרבי. מנגד, בהפועל חיפה הודיעו היום שהבעלים יואב כץ שוחח עם יעקב שחר ולאחר השיחה הוחלט לפתוח גם את יציע האורחים התחתון למכירה לאוהדי הפועל חיפה. במכבי חיפה סירבו לעשות זאת עד כה בשל קצב מכירה נמוך לאוהדים האדומים, ומתוך חשש שהם לא ימלאו את 2,800 המקומות ביציע. כעת הודיעו בהפועל חיפה כאמור ששחר נאות להיענות לבקשה שלהם, למרות קצב המכירה הנמוך.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully