וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוגרית טוענת שרונאלדו בגד איתה בג'ורג'ינה, הכוכב מכחיש

2.3.2023 / 21:26

דוגמנית מוונצואלה סיפרה לעוקביה ברשתות החברתיות שהם הצטלמו יחד בבית מלון בפורטוגל, הוא מיד שלח לה הודעה ותוך זמן קצר הגיע לחדרה

סיכום שבועי, 2.3.23/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו שוב מואשם בבגידה בזוגתו ואם ילדיו, ג'ורג'ינה רודריגס. הפורטוגלי בן ה-38 הואשם השבוע על ידי בלוגרית ונצואלית בכך שקיים איתה יחסי מין, עוד בימיו במנצ'סטר יונייטד ולפני המעבר לפני כחודשיים לערב הסעודית.

לטענת הבלוגרית שמכנה את עצמה "ג'ורג'ילאיה", השניים נפגשו לפני כשנה, ב-25 במרץ 2002, בבית מלון בפורטוגל למחרת הניצחון של הסלסאו 1:3 על טורקיה במוקדמות המונדיאל, משחק בו החלוץ שיחק 90 דקות ולא הבקיע. הקשר ביניהם, לטענתה, החל באמצעות הודעה ששלח לה CR7 באחת הרשתות החברתיות בתגובה לתמונה שלהם ביחד שצולמה באותו יום, אותה השיגה הבלוגרית כי השניים לנו באותם ימים באותו בית מלון והיא נתקלה בנבחרת בלובי. לדבריה, הוא ראה את התמונה ומיד שלח לה הודעה והזמין אותה לחדרו.

כריסטיאנו רונאלדו עם ג'ורג'ילאיה. אינסטגרם, צילום מסך
אחת משתי התמונות שלהם יחד מבית המלון בשנה שעברה/צילום מסך, אינסטגרם

בריאיון לצהובון "הסאן", סיפרה הוונצואלית: "כשקיבלתי את ההודעה ופתחתי אותה, חשבתי שאם אגיע לשם אנחנו רק נדבר, נכיר אחד את השני ואולי אוכל להצטלם איתו. לא חשבתי שנקיים יחסי מין. אבל זה מה שקרה, עובדה".

עוד אמרה: "זה נעשה בהסכמה, אבל הרגשתי שניצלו אותי. זו הייתה מניפולציה שנעשתה על ידי התהילה והכוח שיש לכריסטיאנו רונאלדו". היא הוסיפה בסרטון הסבר שצילמה בחשבון האינסטגרם שלה שבסופו של דבר "הוא הגיע לחדר שלי בקומה השלישית, אני לרגע לא אומרת שאני הייתי בחדר שלו. אני לא מספרת את זה בשביל תהילה, כבר יש לי מספיק עוקבים".

אגב, בתמונות חושפניות שהעלתה אפשר גם לראות קעקוע זעיר עם הכיתוב CR7.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

כאמור, רונאלדו מכחיש ודוברו אמר: "זו חרפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully